Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Μαυροδήμος Δημήτρης | 22 Ιανουαρίου 2025, 10:23
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Α. Συμφωνώ με την αύξηση των προστίμων όπως η παραβίαση κόκκινου ακόμη και σε ποσό 3.000 ευρώ γιατί είναι δολοφονική ενέργεια. Β. Διαφωνώ κάθετα στις νομιμοποίηση των ελιγμών των δίκυκλων ανάμεσα σε αυτοκίνητα ακόμη και στα 30 χιλιόμετρα. Γιατί απλά θα πρέπει το δίκυκλο να πηγαίνει με 50 για να προσπεράσει σε εύλογο χρόνο. Αν πέσεις με 50 πάνω σε πόρτα που ανοίγει από παρκαρισμένο δεν θέλεις να δεις τι παθαίνεις. Γ. Το πρόβλημα είναι το ποιοι έχουν διπλώματα και πως τα πήραν. Η ατιμωρησία στους ελεγκτές διαπρέπει. Δεν είναι ανάγκη να έχουν όλοι δίπλωμα. Το λέω καθημερινά, δεν είναι εξαναγκαστική η οδήγηση για όλους, υπάρχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και αν είστε μοναχικοί τύποι το ταξί και το ποδήλατο. Δ. Γιατί δεν υπάρχει εκπαίδευση και εξέταση σε βασικά θέματα όπως: 1. Αλλαγή ελαστικού, 2. Τοποθέτηση αλυσίδων; Ε. Γιατί ακόμη στα βιβλία εξεταζόμενων δείχνει ότι προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει στον κυκλικό κόμβο ενώ σε όλο τον κόσμο έχει προτεραιότητα αυτός που είναι εντός. (Ευτυχώς σε αρκετές πόλεις έχουν βάλει σε όλες τις εισόδους stop, δεν ξέρω σε ατύχημα βέβαια ποιος δικαιώνετε).