Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ανδρέας Παρίσης-Ευταξίας | 22 Ιανουαρίου 2025, 10:15
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτάσεις: 1. Ο ΚΟΚ να αναφέρεται ότι αφορά όλα τα τροχοφόρα που κινούνται στις οδούς, καθώς και να αναφέρονται ποια είναι αυτά, εάν είναι εφικτό (από απλό πατίνι έως φορτηγά μεγάλου μήκους). 2. Η χρήση φωτεινής ένδειξης αλλαγής κατεύθυνσης του οχήματος (φλάς) να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ. Έτσι ώστε να μην δημιουργείται διαφορετική ερμηνεία από τους οδηγούς. 3. Τα προπορευόμενα οχήματα έχουν προτεραιότητα έναντι αυτών που ακολουθούν. Έτσι ώστε ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ να τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας. 4. Στις λεωφορειολωρίδες να επιτρέπεται και η κίνηση των ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, ΤΑΧΙ, με τοποθέτηση αντίστοιχης σήμανσης. Επίσης, να επιτρέπεται στα οχήματα κατά την ενέργειά της στροφής σε κάθετη οδό, να εισέρχονται σ' αυτήν πριν στρίψουν, προς διευκόλυνση των οδηγών. Τα αναφερόμενα, με την προϋπόθεση να μην εμποδίζουν την κίνηση των μέσων μαζικής μεταφοράς. 5. Η ποινικοποίηση, εάν τελικά ισχύσει, για την απαγόρευση της χρήσης καφέ, κατά την οδήγηση, εκφράζω την διαφωνία μου, παρομοίως τότε να ποινικοποιηθεί και η χρήση οποιουδήποτε καπνικού προϊόντος. 6. Η χρήση του κινητού να ποινικοποιηθεί όταν απασχολεί τα χέρια του οδηγού και όχι όταν το χρησιμοποιεί με τη λειτουργεία ανοιχτής ακρόασης ή με σύνδεση σε ηχοσύστημα του οχήματος. Επίσης, να απαγορευτεί η χρήση σε ποδηλάτες και σε χρήστες ηλεκτρικών πατινιών. Ίσως υπό προϋποθέσεις και στους διανομείς με δίτροχο. 7. Συμφωνώ στη διαμόρφωση των ορίων ταχυτήτων από τις κατά τόπους Δημοτικές Αρχές, γιατί αυτοί γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της κυκλοφοριακής κίνησης στη πόλη τους. Με την προϋπόθεση να υπάρχει συχνή οδική σήμανση ανά τακτά διαστήματα.