Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Στέλιος Μιχελάκης | 22 Ιανουαρίου 2025, 16:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχοντας συμμετάσχει ήδη στην διαβούλευση θα ήθελα να σημειώσω κάτι επιπρόσθετο ως απάντηση σε θέσεις υπέρ της κυκλοφορίας μηχανών και της διήθησης. Προκειμένου να επιλύσουμε ένα πρόβλημα η να αναλύσουμε ένα φαινόμενο θα πρέπει να καταλάβουμε τις αιτίες του. Η εξωφρενικά υψηλή χρήση μοτοσυκλετών στους Ελληνικούς δρόμους σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές πόλεις είναι φαινόμενο ξεκάθαρα οικονομικής δυσπραγίας των χρηστών (το ίδιο είναι και ο γηρασμένος και κακοσυντηρημένος στόλος αυτοκινήτων, όπως και οι άθλιοι δρόμοι μας - εξαίρεση οι σύγχρονες Εθνικές οδοί) καθώς και η ολοκληρωτική έλλειψη αποτελεσματικών αστικών και περιαστικών συγκοινωνιών. Επομένως, η λύση στα προβλήματα δεν είναι η νομιμοποίηση της διήθησης η οποία θα έχει ολέθρια αποτελέσματα (έχει ήδη τέτοια καθώς διεξάγεται παράνομα), ιδιαίτερα καθώς δεν μπορεί να στυνομευτεί, αλλά η ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών, η γενικότερη οικονομική ανάπτυξη και η επιβολή τήρησης των κανόνων. Η τήρηση των κανόνων και η επίβλεψη αυτής είναι η βάση κάθε πολιτισμένης και εύρυθμης κοινωνικής λειτουργίας (μαζί βεβαίως με την παιδεία). Αυτό που κυριαρχεί στους Ελληνικούς δρόμους είναι πλήρης αναρχία (με τεράστιο συνολικό κόστος) η οποία δεν θα ανατραπεί απλώς με ένα νέο νομοθέτημα.