Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Αθανάσιος Κόκκινος. Συγκοινωνιολόγος | 22 Ιανουαρίου 2025, 20:35
Πολύ σωστά ο νέος κώδικας προβλέπει την διήθηση των δικύκλων ανάμεσα στα ακινητοποιημένα οχήματα στα φανάρια. Αυτό είναι και το πλεονέκτημα των δικύκλων με ανάλογο ρίσκο των χρηστών τους. Πρόταση Η τοποθέτηση στρογγυλών κηλίδων κόκκινου χρώματος (red spot) εκατέρωθεν της διακεκομμένης διαγράμμισης και σε απόσταση 60 εκ από αυτή. Από κατάλληλο ανθεκτικό υλικό, διαμέτρου 15 εκ ανά ένα μέτρο και γιά μήκος 50μ από το φανάρι. Ετσι δημιουργείται μία ιππαστί συμπληρωματική σήμανση που βοηθάει τους οδηγούς να στοιχηθούν δημιουργόντας έτσι μια λωρίδα για τα δίκυκλα. Αυτή η σήμανση προτείνεται ανάμεσα στην δεύτερη και τρίτη λωρίδα. Προφανώς στις δύο λωρίδες θα γίνεται στον άξονα. Πλεονεκτήματα 1. Αποφεύγουμε την άτακτη κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα 2. Οι οδηγοί γνωρίζουν από που έρχονται τα δίκυκλα 3. Υπενθυμίζουμε στους χρήστες την επικινδυνότητα 4. Kainot;omow en;etgeia RED SPOT LANE