Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Μιγάδης | 22 Ιανουαρίου 2025, 23:06
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρχικά, αν ο στόχος του νέου νόμου είναι η είσπραξη εσόδων από κλίσεις, προτείνω να εστιάσει η ΕΛ.ΑΣ. στα φανάρια με αριστερές στροφές όπου συχνά κάποιοι "έξυπνοι" προσπερνούν από δεξιά όσους περιμένουν να ανάψει το πράσινο βέλος, κάθονται μπροστά από τον πρώτο κοροϊδεύοντας όλους τους νομοταγείς και στο τέλος περιμένουν να ακούσουν κορνάρισμα για να ξεκινήσουν όταν ανάψει το πράσινο, αφου συχνά ΔΕΝ μπορούν να δουν το φανάρι. Αν στον κάθε ένα από αυτούς βεβαιωθεί παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, τότε τα έσοδα θα είναι πολλά. Στη συνέχεια, θα πρέπει να θεσμοθετηθεί υποχρεωτικά φορεμένο κράνος στο κεφάλι και ασφαλισμένο σωστά κάτω από το πηγούνι για ΟΛΑ τα δίτροχα, μηχανές, ποδήλατα, πατίνια. Το κράνος δεν έχει φτιαχτεί για τον αγκώνα και αν δεν δεθεί είναι πιθανό να φύγει πρώτο τη δύσκολη στιγμή του ατυχήματος. Οι στατιστικές στα νοσοκομεία και στις Εντατικές μπορούν να δώσουν ακριβή στοιχεία για αυτό. Πάνω στο θέμα αυτό, τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν μεγάλη επικινδυνότητα επειδή έχουν μικρό βάρος, δεν προστατεύουν τον αναβάτη και το κεφάλι του βρίσκεται πιο ψηλά από το έδαφος ως προς τα δίτροχα με κάθισμα, προκαλώντας πιο έντονη κρούση του στο έδαφος σε περίπτωση πτώσης. Επίσης, οι πολύ μικρές τους ρόδες σε συνδυασμό με το πλήθος των οπών και εμποδίων στο οδόστρωμα αυξάνουν την πιθανότητα κολλήματος και βίαιης ανατροπής του πατινιού. Τέλος, με την χρήση των υπολογιστών και την αποκλειστικά ηλεκτρονική έκδοση όλων των ΦΕΚ και όχι μόνο, επιβάλλεται κάθε συνολική αναθεώρηση ισχύοντος νόμου να γίνεται αφορμή για την κωδικοποίηση αυτού, δηλαδή την ενσωμάτωση σε ενιαίο κείμενο όλων των αλλαγών που έχουν γίνει και όχι μόνο των παραπομπών. Αφού δεν υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση φυσικών πόρων όπως παλιά (χαρτί, μελάνι κλπ) ΔΕΝ είναι σωστό να πρέπει να ανατρέχουμε σε συγκεκριμένους ιδιωτικούς ιστοτόπους που ασχολούνται με αυτό, ιδίως για ένα νομοθέτημα όπως ο Κ.Ο.Κ. που αφορά όλους που βρίσκονται και κυκλοφορούν σε αυτή τη χώρα. Ελπίζω κάτι από τα ανωτέρω να αξιοποιηθεί.