• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΠΕΤΡΑΚΑΚΙΣ' | 23 Ιανουαρίου 2025, 09:35

    Η ασφάλεια φόρτωσης οχήματος τεκμηριώνεται από μελέτη φόρτωσης η οποία εκπονείται σύμφωνα με πρότυπο ΕΝ 12195 -1 και ΕΝ 12640 σε συνδυασμό με τις συστάσεις της Επιτροπής της ΕΕ για την ασφαλή φόρτωση (European Best Practice Guidelines on Cargo Securing for Road Transport) όπως εκάστοτε ισχύουν και συνοδεύει τα έγγραφα του οχήματος κατά την μεταφορά. Εφόσον δεν υπάρχει «Σχέδιο Φόρτωσης» τα αρμόδια όργανα ελέγχου «καθ΄ οδόν» δεν μπορούν να εντοπίσουν και τεκμηριώσουν παραβάσεις ασφαλούς φόρτωσης του οχήματος, κατά συνέπεια η παράγραφος 1 του άρθρου 32 προτείνεται να αναδιατυπωθεί όπως παρακάτω: «...1.Η μάζα του φορτωμένου οχήματος δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τη μέγιστη αποδεκτή μάζα του φορτωμένου οχήματος που καθορίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία για την κατηγορία του οχήματος ή τον συνδυασμό οχημάτων και τα οριζόμενα στο σχέδιο φόρτωσης που συντάσσεται σύμφωνα με πρότυπο ΕΝ 12195 -1 και ΕΝ 12640 σε συνδυασμό με τις συστάσεις της Επιτροπής της ΕΕ για την ασφαλή φόρτωση (European Best Practice Guidelines on Cargo Securing for Road Transport) όπως εκάστοτε ισχύουν , μετά από μελέτη φόρτωσης που καταρτίζει κάτοχος άδειας άσκησης επαγγέλματος ειδικότητας Μηχανολόγου Μηχανικού ή αντίστοιχης ειδικότητας Επίπεδου 6 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων, με επαγγελματικό δικαίωμα την σύνταξη μελετών πάσης φύσεως αυτοκινούμενων Μεταφορικών Μέσων και Οχημάτων...»