Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Σιάμος | 23 Ιανουαρίου 2025, 12:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 17 για τη διήθηση: Το άρθρο αυτό θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στους οδηγούς: - υπάρχουν αρκετές ασάφειες. Για παράδειγμα, ποια είναι η "ασφαλή πλευρική απόσταση"; Πως θα αποδειχθεί η ταχύτητα των οχημάτων και της μηχανής; - πόσο πιο δύσκολη θα γίνει η οδήγηση για τα αυτοκίνητα όταν θα κυκλοφορούν μηχανές ανάμεσά τους; Σκεφτείτε το σενάριο με 3 λωρίδες, αυτοκίνητο στη μεσαία λωρίδα και μηχανές να περνάνε και από δεξιά και από αριστερά - είναι το ίδιο να περάσεις ανάμεσα από 2 αυτοκίνητα, 2 SUV, 2 φορτηγά; - επιτρέπεται να κάνω ελιγμό με το αυτοκίνητο και να παραμείνω στη λωρίδα μου; Για παράδειγμα να αποφύγω μια λακούβα ή κάποιο εμπόδιο Με το να επιτραπεί η διήθηση, θα αυξηθούν τα ατυχήματα καθώς και οι ζημιές που θα προκαλούνται στα αυτοκίνητα. Κατά τη γνώμη μου η νομοθεσία πρέπει να γίνεται πιο ξεκάθαρη, να κλείνει τα οποιαδήποτε παραθυράκια και να μην εισάγει εξαιρέσεις στον κανόνα. Ειδικότερα λαμβάνοντας υπ'όψη την οδική συμπεριφορά των οδηγών. Δεν είναι σπάνιο να δεις 2 μηχανές να περνάνε ανάμεσα από αυτοκίνητα (ταυτόχρονα: η μια πάράλληλα στην άλλη). Ή μηχανή να κάνει διήθηση σε στροφή (μειωμένη ορατότητα), να έχει πάρει κλίση (για να πάρει τη στροφή) και ταυτόχρονα να σκύβει (για να αποφύγει καθρέφτη φορτηγού). Αυτό το έχω συναντήσει 2 φορές. Ευχαριστώ