Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 23 Ιανουαρίου 2025, 13:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τροποποίηση του άρθρου 86 (Τεχνικός Έλεγχο) του Ν.2696/99 (Κ.Ο.Κ.), όπως ισχύει Αναφορικά με το άρθρο 84 που επιφέρει αλλαγές στο άρθρο 86 του Ν.2696/99 σχετικά με τον Τεχνικό Έλεγχο Οχημάτων, θα πρέπει να γίνει σχετική αναφορά σχετικά με τη χρονική ισχύ του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου ώστε να συμπεριλαμβάνεται η μια ημερολογιακή εβδομάδα (+7 ημέρες) από την καταληκτική ημερομηνία λήξης του για όλες τις κατηγορίες οχημάτων που είναι υπόχρεες σε Τεχνικό Έλεγχο. Επίσης θα πρέπει να ενσωματωθεί και το χρονικό περιθώριο 15 ημερολογιακών ημερών σε περιπτώσεις π.χ ακινησία ή άλλους λόγους ανωτέρας βίας, όπου ένα όχημα θα πρέπει να προσέλθει για Τεχνικό Έλεγχο σε περίπτωση που έχει παρέλθει η ισχύς του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου. Εναλλακτικά, η σχετική τροποποίηση μπορεί να ενσωματωθεί με σχετική αναγραφή του ορισμού του ισχύοντος Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου στο άρθρο 3 "Ορισμοί". Η προτεινόμενη διάταξη, θεωρείται απαραίτητη για να υπάρχει μια ομοιόμορφη εφαρμογή από όλα τα αρμόδια όργανα επιβολής κυρώσεων σχετικά με τον έλεγχο του Δελτίου Τεχνικού Έλεγχου για τις περιπτώσεις που η καταληκτική ημερομηνία βρίσκεται εντός του χρονικού διαστήματος της 1 εβδομάδας ή των 15 ημερών, αντίστοιχα.