Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ | 23 Ιανουαρίου 2025, 17:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρ.17 ΔΙΗΘΗΣΗ Απαράδεκτο, ανεφάρμοστο, επικίνδυνο άρθρο. Πλήρως ασαφές άρθρο. 1) Αν ο οδηγός μεσαίας λωρίδας αναγκαστεί σε μικροελιγμό εντός της λωρίδας του λόγω ενός αναβάτη που κάνει διήθηση δεξιά του, αυτομάτως δημιουργείται κίνδυνος για τον αναβάτη που πιθανότητα κάνει διήθηση από αριστερά του. 2) Ας υποθέσουμε ότι ανάβει πράσινο φανάρι και έχει γίνει διήθηση δεκάδων μηχανών ανάμεσα στα αυτοκίνητα(σύνηθες). Τότε, σύμφωνα με τη διατύπωση του ββ, σε περίπτωση που η ταχύτητα των αυτοκινήτων ξεπεράσει τα 30 χλμ η κίνηση μηχανών ανάμεσα τους (διήθηση) απαγορεύεται. Εξηγείστε τι θα κάνουν τότε τα δίκυκλα : α) θα εξαυλωθούν, β) θα απογειωθούν, γ) θα προσπαθούν με σφήνες να χωθούν μπροστά και πίσω από τα αυτοκίνητα. Σε περίπτωση ατυχήματος, ποιος θα βεβαιώσει αν το αυτοκίνητο πήγαινε με 28 χλμ ή 32χλμ? Ποιος θα βεβαιώσει την ταχύτητα της μηχανής? Λόγω του ότι δεν υπάρχει έλεγχος της εφαρμογής του Κ.Ο.Κ. για τους δικυκλιστές από την ανύπαρκτη τροχαία, η Ελλάδα έχει καταντήσει τριτοκοσμική χώρα σε σχέση με την κυκλοφορία. Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει τέτοια ποσότητα μηχανών όπως εδώ. Κι αυτό διότι αν εφαρμοστεί ο Κ.Ο.Κ.(ειδικές στολές, μπότες, κράνη, όχι παρκάρισμα στα πεζοδρόμια, εμφανείς πινακίδες, παραβίαση διαβάσεων στα φανάρια, τιμωρία για κίνηση εκτός της διαχωριστικής κλπ) ελάχιστοι θα θέλουν μηχανή. Με το άρθρο 17 ωθείτε τους δικυκλιστές σε επικίνδυνη οδήγηση, περισσότερα ατυχήματα-δυστυχήματα, γεμάτα νοσοκομεία από νέους.