Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ | 23 Ιανουαρίου 2025, 17:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ορθά ο νέος ΚοΚ εντείνει την αστυνόμευση και αποτροπή πολύ επικίνδυνων παραβάσεων (παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, κλπ) Κακώς θεσπίζει όριο 30χλμ/ώρα σε μεγάλο μέρος του αστικού ιστού. Αυτό το μέτρο δεν τυγχάνει καμίας κοινωνικής αποδοχής, και συνάδει με μια τιμωριτική και εν πολλοίς "ξενόφερτη" αντιμετώπιση της καθημερινής, λελογισμένης χρήσης του ΙΧ. Είναι φανερός ο στόχος να καθίσταται δυσχερής η χρήση του ΙΧ στη πόλη. Ίσως αυτό θα είχε νόημα σε μια πόλη σαν αυτές της Ελβετίας (όπου η κίνηση με ΙΧ θεωρείται «αντικοινωνική») αλλά εκτός πραγματικότητας σε μια πόλη σαν την Αθήνα όπου η χρήση του ΙΧ είναι καθημερινή αναγκαιότητα