Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Αντωνης Β | 23 Ιανουαρίου 2025, 17:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το Άρθρο 17 για τη διήθηση: Αν επιτραπεί η διήθηση των δικύκλων ατύπως (αλλά ουσιαστικά), προκαλείται μία επιπλέον λωρίδα κίνησης ανάμεσα στα άλλα οχήματα. Συνεπώς, όταν κάποιο όχημα θέλει να αλλάξει κατεύθυνση, θα πρέπει να κάνει "διπλή" αλλαγή λωρίδας κίνησης (κάτι που είναι παράνομο). Επιπλέον, η κίνηση των δικύκλων ανάμεσα στα άλλα οχήματα, στην πράξη, γίνεται με μεγάλη διαφορά ταχύτητας και με απότομες σφήνες και φρεναρίσματα εντός της απόστασης ασφαλείας των άλλων οχημάτων, με αποτέλεσμα οι οδηγοί των άλλων οχημάτων (που ανάλογα με το προπορευόμενο ή το ακολουθούν όχημα μπορεί να μην έχουν και τις καλύτερες δυνατές συνθήκες ορατότητας) να μην έχουν την δυνατότητα να προλάβουν τις κινήσεις των δικύκλων. Θα έπρεπε τουλάχιστον τα δίκυκλα να παραχωρούν προτεραιότητα στα οχήματα που θέλουν να αλλάξουν λωρίδα, καθώς η μη παραχώρηση αυτής της προτεραιότητας, δημιουργεί επιπλέον καθυστερήσεις στην κίνηση και εκνευρισμό που επηρεάζει την γενικότερη οδηγική ψυχολογία. Αντί αυτού είναι σύνηθες δίκυκλα να κινούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα εντός του "τυφλού" σημείου του άλλου οχήματος. Επιπρόσθετα, δεν είναι επαρκής ο χώρος σε όλες τις οδούς, ούτε σε όλες τις περιπτώσεις, ώστε να χωράει δίκυκλο ανάμεσα στα άλλα οχήματα. Τι θα γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Πρέπει να υποστεί υλική ζημία το άλλο όχημα για να περάσει το δίκυκλο, είτε χωράει, είτε όχι? Τέλος νομίζω ότι είναι επικίνδυνο να επιτραπεί η διήθηση των δικύκλων, καθώς το πλάτος της κάθε λωρίδας κίνησης είναι υπολογισμένο, ώστε να επιτρέπει μικροελιγμούς, προκειμένου να αποφευχθεί κάποιος έκτακτος κίνδυνος. Οι μικροελιγμοί αυτοί γίνονται πολλές φορές "αυτόματα" και ασυναίσθητα λόγω του έκτακτου γεγονότος και δεν αφήνουν χρονικά περιθώρια έλεγχου για τα δίκυκλα. Όχι μόνο θα υπάρχουν περισσότερα ατυχήματα στα δίκυκλα, αλλά θα "κλείσουν" και πολλά σπίτια συνολικά. Το πρόβλημα είναι η παιδεία κίνησης και ο σεβασμός των άλλων οδηγών, και το να γίνει συνείδηση ότι τα δίκυκλα δεν είναι πεζοί, είναι οχήματα και δεν γίνεται να κυκλοφορούν απολύτως άναρχα, με μόνη δικαιολογία ότι μειώνουν το μποτιλιάρισμα. Εχυαριστώ