Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Χριστίνα Κυδώνα | 23 Ιανουαρίου 2025, 17:35
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εργαζομαι ως Παθολόγος Εντατικολογος σε δημόσιο νοσοκομείο και η εμπειρία μου πάνω στα θύματα τροχαίων απο τα Επειγοντα ως τη Μονάδα Εντατικής είναι μεγαλη. 1) ειναι επιβεβλημένη η μηδενική ανοχή στο αλκοολ, αν πραγματικά η Πολιτεία θέλει να σώσει ανθρώπινες ζωές. 2) είναι απαραίτητη η χρήση ναρκο-τεστ με ειδικές συσκευές που ανιχνεύουν ψυχοτρόπες ουσίες, αιτία πολλών τροχαίων εγκλημάτων κυρίως απο νεους οδηγους 3) είναι εγκληματικό να παραμένει ως εχει το άρθρο 43 που χαρακτηρίζει εδώ και δεκαετίες το ειδεχθές έγκλημα της εγκατάλειψης θύματος από τους δράστες οδηγούς, ως ελαφρύ πλημμέλημα 4) είναι αδιανόητο, οδηγός που προκάλεσε μια θανατηφόρα τροχαία σύγκρουση δικής του υπαιτιότητας, να μπορεί να οδηγήσει ξανά. Αφαίρεση της άδειας, δια βίου.