Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κίσσονας | 23 Ιανουαρίου 2025, 22:13
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε πολλές οδούς με δύο και τρείς λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση παρατηρείται το φαινόμενο ότι, ενώ απαγορεύεται η στάθμευση, εντούτοις η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας είναι κατειλημμένη από κάδους απορριμμάτων (και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις οριοθετημένη η θέση τους από διαγράμμιση, κάγκελα, ή ελαστικά διαχωριστικά επάνω στο οδόστρωμα) «ακυρώνοντας» την λωρίδα. Προς τί η απαγόρευση στάθμευσης από την στιγμή που τα οχήματα έτσι κι αλλιώς κινούνται σε μία (αντίστοιχα σε δύο) λωρίδες κυκλοφορίας εξαιτίας των κάδων; Παραδείγματα τέτοιων οδών (τουλάχιστον) στην Αθήνα είναι η Βριλησσού, η Ευελπίδων, η Μαυρομματαίων, η Θησέως στην Καλλιθέα. Αφήστε που έχουν οριοθετηθεί κάδοι απορριμάτων σε πολλές λεωφορειολωρίδες. Ποιος αποφασίζει πού θα μπουν κάδοι, και με ποια ακριβώς κριτήρια;