• Σχόλιο του χρήστη 'Ἰωάννης' | 23 Ιανουαρίου 2025, 23:13

    Γιὰ τὶς σταθμεύσεις αὐτοκινήτων σὲ χώρους στάθμευση ἀναπήρου θὰ πρέπει νὰ λαμβάνονται ὑπόψιν: α) ἡ διακριτὴ σήμανση μὲ πινακίδες μὲ ἀμφίπλευρη ἐμφανὴ ἔνδειξη γιὰ τὴ θέση στάθμευσης τοῦ ἀναπηρικοῦ ὀχήματος, θὰ πρέπει δηλαδὴ ὁ ὁδηγὸς, ο οποίος σταθμεύει, νὰ έχει τη δυνατότητα να αντιληφθεί αμέσως τὴν ταμπέλα στάθμευσης ἀναπήρου. β) νὰ ὑπάρχει διακριτὴ διαγράμμιση στὸ δρόμο καὶ στὸ ἀντίστοιχο πεζοδρόμιο τῆς θέσης στάθμευσης ἀναπηρικοῦ ὀχήματος γ) ὅταν ἐκτὸς ἀπὸ τὶς ποινὲς ποὺ ἐπιβάλλει ὁ Κ.Ο.Κ. (ποὺ πολλὲς φορὲς εἶναι καὶ δυσανάλογες), ὑπάρχει καὶ αποδεδειγμένη αὐτοδικία ὅπως πολλὲς φορὲς σπάσιμο αὐτοκινήτου μπαμπρίζ, πόρτας κ.ἄ., τὰ ὁποία βεβαιώνονται μὲ δήλωση στὴν ἀστυνομία και φωτογραφίες, θὰ πρέπει νὰ γίνεται αναστολή τῆς ποινής. Ὁμοίως, γενικότερα δὲν μπορεῖ νὰ ἐπιβάλλονται ποινὲς στὴν ὅποια ἐλλιπὴ σήμανση ὅπως σβησμένες διαγραμμίσεις πεζῶν, πινακίδες "κρυμμένες" σὲ δέντρα. Ἐπιπλέον σὲ μεγάλες ἀστικὲς περιοχὲς ποὺ οἱ ὁδηγοὶ καταβάλλουν (ὅπως καὶ ἄλλου) τέλη κυκλοφορίας στὸ κράτος, θὰ πρέπει μὲ κρατικὴ μέριμνα, νὰ γίνουν ἐπιγόντως ὑπόγειοι χώροι στάθμευσης, κάτι ποὺ ὑπάρχει καὶ στὶς Εὐρωπαϊκὲς πρωτεύουσες καὶ τότε νὰ γίνει ἡ ὅποια αὐστηροποίηση γιὰ παράνομη στάθμευση, δὲν θὰ ἔβαζε εὔκολα ὁδηγὸς τὸ ὄχημά του σὲ θέση πολλὲς φορὲς ἐπικίνδυνη γιὰ ὑλικὴ ζημιὰ ἄν κοντά του ὑπῆρχε χῶρος στάθμευσης μὲ χαμηλὸ σχετικὰ τίμημα. ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ.