• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 24 Ιανουαρίου 2025, 00:56

    ΑΡΘΡΟ 17: "διήθηση", σφήνα Είναι να απορεί κανείς με τη διαστροφή αυτού που το σκέφτηκε! Γιατί πώς αλλιώς θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει αυτό το άρθρο; "Ασφαλής απόσταση"... Ποια είναι αυτή; Ποιος την κρίνει; Ο σφήνας; Και όταν (όχι "αν") γίνει η στραβή, πώς αποδεικνύεται ποια ήταν; Και σε ποιον αναθέτουμε την κρίση; Σε αυτόν που ο μισός πληθυσμός του κυκλοφορεί χωρίς πινακίδες (ή πινακίδα χωμένη κάτω από το φτερό), δηλ. πληθυσμό που κάνει ό,τι μπορεί για να μην μπορεί να του καταλογιστεί η ευθύνη για τς παρανομίες που έχει προαποφασίσει ότι θα κάνει. Σε αυτόν που, εκ νοοτροπίας, οδηγεί και παρκάρει συστηματικά σε πεζοδρόμια, οδηγεί συστηματικά ανάποδα σε μονόδρομους, διηθεί (...) παίρνοντας παραμάσχαλα καθρέφτες, πόρτες κλπ και εξαφανίζεται στην κίνηση. Και ποιος θα προλάβει να δει αριθμό κυκλοφορίας του διηθούντος (αν υπάρχει); Κι ακόμα κι αν τον δεις, πώς αποδεικνύεται το συμβάν; Πραγματικά, επειδή δεν μπορεί να υπάρχει τόση ανοησία, πόση διαστροφή κινεί το άρθρο 17; Πού αποσκοπεί εκτός του να δώσει δουλειά στους φανοποιούς; Ακόμα και σε επίπεδο αρχής να το δει κανείς, ποιο είναι το πνεύμα του νομοσχεδίου; Όποιος μπορεί, δικαιούται να περάσει μπροστά, να πάρει τη σειρά του άλλου; Να το κάνουμε και στη σειρά στα ταμεία; Να το κάνουμε και στη σειρά στα διόδια; Να το κάνουν και όσοι έχουν πιο μικρό ή πιο γρήγορο αυτοκίνητο; Γιατί να μην χώνεται γενικώς όποιος κρίνει ότι προλαβαίνει; Κι από δω πάν' κι οι άλλοι... Δυστυχώς δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εδώ λεξιλόγιο να χαρακτηρίσει με ακρίβεια την "έμπνευση"...