Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ανάργυρος | 24 Ιανουαρίου 2025, 10:06
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
τα πρόσφατα σοβαρά τροχαία αποδεικνύουν κάτι που ήδη γνωρίζαμε. η στέρηση άδειας οδήγησης δεν αποτρέπει επικίνδυνους οδηγούς να οδηγούν, το μόνο που μπορεί να το κάνει είναι η κατάσχεση οχήματος. πρέπει η κατάσχεση να συμβαδίζει με την αφαίρεση άδειας οδήγησης αλλά και για οδήγηση χωρίς άδεια. δηλαδή πρέπει να αφαιρείται το μέσο με το οποίο γίνονται οι παραβάσεις μπας και σωθεί καμιά ζωή.