• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόδωρος' | 24 Ιανουαρίου 2025, 11:02

    1) Η "διήθηση" των 2κύκλων η οποία ισχύει ήδη ανέκαθεν και εν τοις πράγμασι πρέπει να απαγορευθεί πλήρως και όχι να νομιμοποιηθεί όπως επιχειρείται με τις διατάξεις της παρούσας τροποποίησης! Δεν υπάρχουν οι απαραίτητες συνθήκες ώστε να επιτρέπεται (χώροι αναμονής στις διασταυρώσεις, απαιτούμενο εύρος λωρίδων κυκλοφορίας και μάλιστα πλήρως ελεύθερο οδόστρωμα) εντός αστικού ιστού. Επιχειρείται η νομιμοποίηση της ασυδοσίας που ήδη επικρατεί με πρόσχημα τη "διευκόλυνση" της μετακίνησης *μιας* ομάδας χρηστών σε βάρος άλλων με μέτρα τα οποία είναι παντελώς ανέφικτο να επιτηρηθεί η νόμιμη εφαρμογή τους άλλωστε! 2) Η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χ.α.ω. μόνο επιπλέον προβλήματα θα δημιουργήσει εξαιτίας των ανενημέρωτων ή με έλειμμα κριτικής ικανότητας οδηγών που θα το εφαρμόζουν παντού "για να είναι σίγουροι". Θα αρχίσουν να δημιουργούνται "ανασχέσεις" της κυκλοφορίας σε σημεία που δεν υπάρχει κανένας λόγος. Δεν προσφέρει και απολύτως τίποτα ούτε για την προστασία των πεζών καθώς τα νέα αυτοκίνητα πλέον διαθέτουν πολλαπλά συστήματα ADAS ("αυτόματο φρενάρισμα", "επιτήρηση τυφλού σημείου", "διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας" κλπ.) κάποια εκ των οποίων μάλιστα δεν είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν με τόσο μικρές ταχύτητες! 3) Όσον αφορά το κράνος και τη ζώνη ασφαλείας αν και είναι κεφαλαιώδους σημασίας η χρήση τους, η μη χρήση τους δεν είναι παράβαση που επηρεάζει τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου, δίνεται υπερβολικά μεγάλο βάρος και το κυριότερο τιμωρούνται με ποινές που "αρμόζουν" σε διαφορετικές παραβάσεις που αφορούν άμεσα τους λοιπούς χρήστες. Η αφαίρεση της άδειας οδήγησης και μάλιστα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα το μόνο που θα προσφέρει είναι την καταχώρηση των ποινών στη συνείδηση των παραβατών ως τιμωρητικά και εισπρακτικά μέτρα.