Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Κώστας Σεγάς | 24 Ιανουαρίου 2025, 11:41
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 17 Διαβάζω τα σχόλια υπέρ της διήθησης που λένε ότι τώρα γίνεται και πρέπει να μπουν κανόνες. Νομίζω ο πιο σαφής κανόνας είναι ότι απαγορεύεται σε κάθε περίπτωση. Αλλιώς τι σημαίνει ασφαλή απόσταση; Πως θα αποδειχθούν οι ταχύτητες των οχημάτων; Γιατί να νομιμοποιηθεί η αύξηση κινδύνου και ατυχήματος; Αξίζει το όφελος του να φτάσεις μερικά λεπτά νωρίτερα, το ρίσκο ατυχημάτων; Πόσο πιο δύσκολη θα γίνει η οδήγηση στους δρόμους; Πως λαμβάνονται υπόψιν τα παρακάτω: - οχήματα με διαφορετικό πλάτος και βαρέα οχήματα με περιορισμένη δυνατότητα ελιγμών (σε περίπτωση που ο οδηγός αντιληφθεί κίνδυνο) - μηχανές με μπαγκαζιέρες, ταχυμεταφορείς - ακόμα και με μικρή ταχύτητα, ο οποιοσδήποτε ελιγμός ή φρενάρισμα θα σημαίνει τραυματισμός του οδηγού μηχανής. - Στην ανακλαστική κίνηση που θα κάνει ο οδηγός για να αποφύγει κάτι, αποκλείεται να προλάβει (ή να μπορέσει) να δει αν υπάρχει μηχανή ανάμεσα στις λωρίδες. Για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα: Υπάρχουν πολλοί που οδηγούν με μηχανή ανάποδα σε μονόδρομο. Αν αυτό το ποσοστό φτάσει σε μια κρίσιμη μάζα, θα συζητήσουμε νομιμοποίηση υπό προϋποθέσεις;