Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Θεοδωρος Λουδαρος | 24 Ιανουαρίου 2025, 11:58
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το άρθρο 17 του ΚΟΚ περί διήθησης μηχανών Θα πρέπει να είναι ρητό στο άρθρο του κώδικα πως η διήθηση ΣΤΑΜΑΤΕΙ στις διασταυρώσεις όταν υπάρχει μποτιλιάρισμα , για να περάσουν τα οχήματα που θα διασχίσουν κάθετα το δρόμο , έστω και αν έχουν παραχώρηση προτεραιότητας, αυτή δε θα πρέπει να ισχύει για τις μηχανές που κάνουν διήθηση. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο για να μην υπάρχουν διεκδικήσεις και διαμάχες σε περίπτωση ατυχήματος