Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη ΣΘΕΒ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ | 24 Ιανουαρίου 2025, 16:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με τον ν. 4302/2014 καθιερώθηκε για τα μηχανήματα έργου που κινούνται εντός αποθηκευτικών χώρων για την φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων και την εκτέλεση συναφών εργασιών με το Άρθρο 16 του ίδιου νόμου, η απαλλαγή για έκδοση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων. Δε βρίσκουμε το λόγο γιατί να μην εντάσσονται στη κατηγορία αυτή όλες οι βιομηχανικές επιχειρήσεις που κατά κανόνα η δραστηριότητά τους περιλαμβάνει τη μετακίνηση προϊόντων εντός παραγωγικών χώρων, ακριβώς όπως και οι εταιρείες logistics. Οι παραγωγικές επιχειρήσεις διαθέτουν μηχανήματα έργου και υποβάλλονται σε περιττές, χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες για να «νομιμοποιήσουν» τον εξοπλισμό τους με μεγάλο κόστος, χρονικό και πρακτικό, που υπονομεύει την όλη παραγωγική διαδικασία. Θεωρούμε σκόπιμο και απολύτως απαραίτητο να απαλλαγεί η βιομηχανία – μεταποίηση από μια ακόμη γραφειοκρατική διαδικασία.