Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ | 24 Ιανουαρίου 2025, 17:41
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
είμαι επαγγελματίας οδηγός και θεωρώ ότι μετά από τόσα χρόνια πρέπει να δωθεί μια λύση στο πρόβλημα με τις λεωφοριολωριδες γιατί και τα ταξί κάνουν μεταφορές δημοσίου χαρακτήρα. Το μπες-βγες απο τις λεωφοριολωριδες για αποβίβαση ή επιβίβαση επιβατών δημιουργεί μεγαλύτερο πρόβλημα, ασφάλεια επιδείνωση της κίνησης και ακριβότερες διαδρομές. επίσης η ποινή αφαίρεσης της άδειας οδήγησης για ένα μήνα δεν είναι σωστό γιατί βγαίνουμε εκτός εργασίας. αντίστοιχα ένας ιδιώτης με ιχ δεν χάνει το δικαίωμα στην εργασία του!! ευχαριστώ για την συμμετοχή