• Σχόλιο του χρήστη 'Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα' | 24 Ιανουαρίου 2025, 20:15

    Τι θέλουμε τελικά; Η κυβέρνηση έθεσε σαν στόχο την μείωση των θανάτων και των τραυματισμών από τροχαία στη δεκαετία 2021 -2030. Από τους 624 νεκρούς στους 312. Μέχρι σήμερα τέτοια τάση ΔΕΝ καταγράφεται: το 2022 είχαμε 654 νεκρούς, 637 το 2023 και το 2024 μέχρι και τον Οκτώβριο 569 (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ). Επι τρία χρόνια συνεχή χρόνια όχι μόνο δεν έχουμε μείωση αλλά ο αριθμός των θανάτων είναι μεγαλύτερος από το 2021. Είναι ο «νέος ΚΟΚ» ένα μέσο που θα συμβάλει να αναστραφεί αυτή η τάση; Δυστυχώς όχι! Γιατί ΔΕΝ στοχεύει στην Πρόληψη της επικινδυνότητας. Υπάρχει σχέση αιτίου αποτελέσματος στις τροχαίες συγκρούσεις κάτι που παραβλέπει ο «νέος ΚΟΚ». 70% των τροχαίων συγκρούσεων οφείλονται στην Ταχύτητα (30%), στο Αλκοόλ (25%) και στα ναρκωτικά (15%). Τί ουσιαστικές αλλαγές φέρνει ο «νέος» ΚΟΚ σε σχέση μ αυτά; Όχι στα πρόστιμα, αλλά στην ΠΡΟΛΗΨΗ. Καμία! -Άρνηση θέσπισης του ορίου 30km στις κατοικημένες περιοχές -Άρνηση θέσπισης Μηδενικής Ανοχής στο Αλκοόλ -Άρνηση θέσπισης ναρκοτέστ στο δρόμο. -και βέβαια άρνηση θέσπισης ως ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ της εγκατάλειψης θύματος Όταν δεν αγγίζεις τα αίτια που προκαλούν πάνω από το 70% των τροχαίων τραυματισμών δεν θέτεις στόχους αλλά διατυπώνεις ευχές. Και οι ευχές είδαμε εδώ και δεκαετίες τι απέδωσαν. Ο στρατηγικός στόχος της πολιτείας είναι τελικά 600 -700 νεκροί και άλλοι τόσοι ανάπηροι κάθε χρόνο από τροχαία να είναι αποδεκτοί σαν το τίμημα της ανάπτυξης. Παράπλευρες απώλειες. Κανονικότητα. Ο στόχος έχει σε μεγάλο βαθμό επιτευχθεί. Για την κοινωνία 12 Τέμπη το χρόνο είναι πάρα πολύ για να ασχοληθεί. Ας τρέξουμε λίγο… Ας πιούμε λίγο... Ας εγκαταλείψουμε κάποιον… Τίποτα δεν πειράζει. Αρκεί να μην είσαι εσύ στη λάθος μεριά του οδικού δικτύου.