• Σχόλιο του χρήστη 'QUBITEQ IKE' | 7 Ιανουαρίου 2025, 16:58

    Θεωρούμε πως, μέσω της παρούσας νομοθετικής παρέμβασης - μέρος της οποίας είναι και η Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή - θα πρέπει να αντιμετωπισθούν μια σειρά κρίσιμων ζητημάτων, που αφορούν στην ομαλή σύνθεση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου ψηφιακής διακυβέρνησης του αθλητισμού, χωρίς (ψηφιακές) αγκυλώσεις και περιορισμούς,. Δεδομένου πως, οι περισσότερες Αθλητικές Ομοσπονδίες έχουν επενδύσει και μάλιστα, συστηματικά, στην ψηφιακή τους αναβάθμιση και έχουν ήδη υιοθετήσει σύγχρονες ψηφιακές λύσεις διαχείρισης μητρώου των αθλητών και στελεχών τους και υποστήριξης των αθλητικών τους δραστηριοτήτων, με στόχο την αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας, την ενίσχυση της συστηματικής διαχείρισης πληροφορίας, καθώς και την τροφοδότηση του κεντρικού εθνικού αποθετηρίου του «e-Kouros» θα πρέπει να προβλεφθούν: 1) Η δυνατότητα πλήρους ταυτοποίησης των αθλητών και στελεχών των Ομοσπονδιών, μέσω διαλειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων που επισήμως κάνουν χρήση οι Αθλητικές Ομοσπονδίες, με την ψηφιακή υπηρεσία ΑΜΚΑ/ΕΜΑΕΣ της ΗΔΙΚΑ ΑΕ, ώστε τα τοπικά πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης μητρώου Αθλητικών Ομοσπονδιών να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτή την κρίσιμη πληροφορία, ενισχύοντας την ακεραιότητα των δεδομένων τους και τις υποβολές τους, στο ΜΑΦ 2) Η δυνατότητα χρήσης από αυτά τα τρίτα πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης μητρώου των Αθλητικών Ομοσπονδιών του μηχανισμού ταυτοποίησης της ΑΑΔΕ (χρήση κωδικών taxisnet) μέσω διαλειτουργικότητας, ώστε να βεβαιώνονται τα στοιχεία των χρηστών της Ομοσπονδίας και των Σωματείων, ενισχύοντας την ασφάλεια πρόσβασης σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και ειδικού σκοπού 3) Η δυνατότητα διάθεσης μηχανισμού διαλειτουργικότητας του ΑΗΦΥ όχι μόνο με την πλατφόρμα «e-Kouros», αλλά και με αυτά τα τρίτα πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης μητρώου Αθλητών των Αθλητικών Ομοσπονδιών, ώστε να διευκολύνεται η προβλεπόμενη διαδικασία έκδοσης της «Ψηφιακής Κάρτας Υγείας Αθλητή», από τις Ομοσπονδίες 4) Η δυνατότητα ελέγχου της ενεργούς κατάστασης της «Ψηφιακής Κάρτας Υγείας του Αθλητή» όχι μόνο μέσω του «e-Kouros» αλλά και μέσω αυτών των τρίτων πληροφοριακών εφαρμογών διαχείρισης μητρώου των Αθλητικών Ομοσπονδιών, ως ένας εναλλακτικός τρόπος διασφαλισμένης/πιστοποιημένης πρόσβασης διοργανωτών και διαιτητών αθλητικών διοργανώσεων, στην πληροφορία αυτή. Η άμεση απόδοση των παραπάνω ψηφιακών διευκολύνσεων μέσω των κατάλληλων μηχανισμών διαλειτουργικότητας, θα ενισχύσει, τα μέγιστα, το έργο των Αθλητικών Ομοσπονδιών, την προστασία των προσωπικών δεδομένων των φυσικών προσώπων, αλλά και το περιεχόμενο του κεντρικό αποθετηρίου της εθνικής εφαρμογής του «e-Kouros» που αποτελεί και κυρίαρχο στοιχείο επίτευξης της ψηφιακής διακυβέρνησης του αθλητισμού στη χώρα μας. Θεωρούμε πως η αναφορά στους σχετικούς μηχανισμούς διαλειτουργικής επικοινωνίας θα πρέπει να ενσωματωθεί στο παρόν νομοθετικό περιεχόμενο, με την εξειδίκευση των προτύπων διάθεσης και ανταλλαγής πληροφορίας να αποτελούν περιεχόμενο των προβλεπόμενων Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων.