Στην παρ. 1Α του άρθρου 8 του ν. 2725/1999 (Α’ 121), περί ειδικής αθλητικής αναγνώρισης, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο δεύτερο εδάφιο, μετά από τις λέξεις «ειδική αθλητική αναγνώριση» προστίθεται η φράση «και δεν έχει εγγραφεί στο «Ηλεκτρονικό Μητρώο Ερασιτεχνικών Αθλητικών Σωματείων» του άρθρου 142 του ν. 4714/2020 (Α’ 148),», β) προστίθεται τελευταίο εδάφιο και η παρ. 1Α διαμορφώνεται ως εξής:«1Α. Κατά τα πρώτα δύο (2) έτη από την εγγραφή του σε αθλητική ένωση ή ομοσπονδία, το αθλητικό σωματείο μετέχει στην αγωνιστική δραστηριότητα της οικείας ένωσης ή ομοσπονδίας, πλην των πανελληνίων αγώνων και πρωταθλημάτων ή των τελικών φάσεων πανελληνίων αγώνων και πρωταθλημάτων, χωρίς να διαθέτει ειδική αθλητική αναγνώριση, την οποία μπορεί να αιτηθεί και να λάβει το αργότερο εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος. Αν μετά από την παρέλευση δύο (2) ετών από την εγγραφή του το αθλητικό σωματείο δεν έχει λάβει ειδική αθλητική αναγνώριση και δεν έχει εγγραφεί στο «Ηλεκτρονικό Μητρώο Ερασιτεχνικών Αθλητικών Σωματείων» του άρθρου 142 του ν. 4714/2020 (Α’ 148), διαγράφεται αυτοδικαίως από το μητρώο των μελών της ένωσης ή της ομοσπονδίας και δε δύναται πλέον να συμμετέχει στις αγωνιστικές διοργανώσεις της αντίστοιχης αθλητικής ένωσης ή ομοσπονδίας. Αθλητικό σωματείο, το οποίο δεν επικαιροποιεί επί δύο (2) συνεχόμενα έτη τα στοιχεία εγγραφής του στο ηλεκτρονικό μητρώο του δεύτερου εδαφίου, διαγράφεται αυτοδικαίως από το μητρώο των μελών της ένωσης ή της ομοσπονδίας.».
Αρχική Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ερασιτεχνικού και του επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 4 Συνέπειες μη εγγραφής ή μη επικαιροποίησης εγγραφής των αθλητικών σωματείων στο ηλεκτρονικό μητρώο του άρθρου 142 του ν. 4714/2020 – Τροποποίηση παρ. 1Α άρθρου 8 ν. 2725/1999
Άρθρο 4 Συνέπειες μη εγγραφής ή μη επικαιροποίησης εγγραφής των αθλητικών σωματείων στο ηλεκτρονικό μητρώο του άρθρου 142 του ν. 4714/2020 – Τροποποίηση παρ. 1Α άρθρου 8 ν. 2725/1999
- 49 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 11 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ – ΣΥΣΤΑΣΗ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ – ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Άρθρο 3 Προσθήκη διαιτητών και κριτών αθλήματος εδαφοσφαίρισης στις εξαιρέσεις κωλύματος για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα αθλητικού σωματείου- Δυνατότητα κατ’ εξαίρεση εγγραφής αθλητών εδαφοσφαίρισης και ηλεκτρονικού αθλητισμού (e-sports) σε αθλητικό σωματείο – Τροποποίηση παρ. 4 και 6 άρθρου 3 ν. 2725/1999
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συνέπειες μη εγγραφής ή μη επικαιροποίησης εγγραφής των αθλητικών σωματείων στο ηλεκτρονικό μητρώο του άρθρου 142 του ν. 4714/2020 – Τροποποίηση παρ. 1Α άρθρου 8 ν. 2725/1999
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 5 Ρυθμίσεις για τα Διοικητικά Συμβούλια των αθλητικών ομοσπονδιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 22 ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Σύσταση Διαρκούς Επιτροπής Ασφάλειας και Ευημερίας στον Αθλητισμό – Προσθήκη άρθρου 23Β στον ν. 2725/1999
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Υπεύθυνος ασφάλειας και ευημερίας αθλητών- Προσθήκη άρθρου 23Γ στον ν. 2725/1999
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 8 Αναγνώριση διπλώματος προπονητών επιπέδου UEFA C – Μη έγκαιρη επικαιροποίηση δικαιολογητικών προπονητή – Τροποποίηση παρ. 2, 5 και 11 άρθρου 31 ν. 2725/1999 – Απασχόληση προπονητή σε αθλητικά σωματεία σκοποβολής ή τοξοβολίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 9 Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή – Τροποποίηση παρ. 9 και προσθήκη παρ. 9Α στο άρθρο 33 ν. 2725/1999
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 10 Χρηματικές επιβραβεύσεις διακριθέντων αθλητών – Διορισμοί διακριθέντων αθλητών – Πλαίσιο πειθαρχικών ποινών για ντόπινγκ – Τροποποίηση παρ. 2, 4, 9 και 21 άρθρου 34 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Προϋποθέσεις επιχορήγησης αθλητικών φορέων – Αντικατάσταση παρ. 5Α άρθρου 50 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Ψηφιοποίηση ειδικού πίνακα διακριθέντων αθλητών μέσω του «e-ΚΟΥΡΟΣ» – Τροποποίηση άρθρου 18 και παρ. 2 άρθρου 25 ν. 5085/2024
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Άρθρο 13 Προσθήκη ομάδας Κ στην κατηγοριοποίηση των αθλητικών εγκαταστάσεων – Προσθήκη υποπερ. ιαια) στην παρ. 1 άρθρου 56Α ν. 2725/1999
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14 Προϋποθέσεις αδειοδότησης Ομάδας Κ – Ύπαρξη απινιδωτή στις αθλητικές εγκαταστάσεις – Τροποποίηση άρθρου 56Β ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Προσθήκη της ομάδας Κ στις αρμοδιότητες της Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καθορισμός κλάδων άθλησης για αθλητές με αμοιβή – Τροποποίηση άρθρου 59 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Έλεγχος και τήρηση του όρου της προσβασιμότητας ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις – Τροποποίηση παρ. 2 και 3 άρθρου 25 ν. 4373/2016
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Β’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ Άρθρο 18 Διοικητικά μέτρα κατά της βίας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 1 ν. 4326/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Υποχρέωση ταυτοποίησης υπαιτίων φυσικών προσώπων – Τροποποίηση παρ. 7 άρθρου 1Α ν. 4326/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Υποχρέωση οργάνων δικαστικής λειτουργίας για ανακοίνωση ποινικών διώξεων, βουλευμάτων και αποφάσεων – Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 132 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Απαγόρευση οργανωμένης μετακίνησης οπαδών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 5 ν. 4049/2012
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ειδικό Σώμα Παρατηρητών της Διαρκούς Επιτροπής για την Αντιμετώπιση της Βίας – Ζητήματα έκτισης ποινών της Επιτροπής – Τροποποίηση παρ. 2, προσθήκη παρ. 2Α και τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 41Α ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Παράνομη είσοδος θεατών στην αθλητική εγκατάσταση με ευθύνη της γηπεδούχου ομάδας ή προστηθέντων αυτής – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 41Γ ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Ορισμός αρμοδίου για τον αθλητισμό Αντεισαγγελέα Εφετών, στις Εισαγγελίες Εφετών Αθηνών, Πειραιώς και Θεσσαλονίκης – Προσθήκη παρ. 1Α στο άρθρο 128 του ν. 2725/1999
- 0 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ ΝΤΟΠΙΝΓΚ Άρθρο 25 Έλεγχοι σύμφωνα με το Πρόγραμμα Κατανομής Ελέγχων (Test Distribution Plan) του Εθνικού Οργανισμού Καταπολέμησης του Ντόπινγκ – Αντικατάσταση άρθρου 128Ε ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ Άρθρο 26 Υποχρέωση παρόχων αθλητικού στοιχήματος για ειδοποίηση της Εθνικής Πλατφόρμας Αθλητικής Ακεραιότητας σε περιπτώσεις ύποπτων στοιχημάτων – Προσθήκη παρ. 6 στο άρθρο 21 του ν. 4726/2020
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 27 Αποπληρωμή οφειλόμενων αποζημιώσεων των μελών του Ανώτατου Συμβουλίου Επίλυσης Αθλητικών Διαφορών κατά τα έτη 2020-2023
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 Αρμοδιότητα επί του αθλητικού εθελοντισμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4908/2022
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 29 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Δεκεμβρίου 2024, 19:35
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Ιανουαρίου 2025, 20:00
Παρακολουθήστε
Σχόλια επι του Άρθρου Σχόλια επι της Διαβούλευσης Όλα τα ΣχόλιαΕργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
4 Σχόλια 174 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84537 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ερασιτεχνικού και του επαγγελματικού αθλητισμού
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Ιωάννης Ελ. Κυμιωνής, Δικηγόρος ΔΣΑ-Τμήμα Δικαστηρίων ΔΥΠΑ, LLM, LLM, ΥΔ Παντείου Πανεπιστημίου, Διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής ΥπΔικαιοσύνης, Αθλητικός Διαμεσολαβητής, Αιρετό τακτικό Μέλος ΔΣ Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας [ioanniskymionis@yahoo.gr]
Στο άρθρο αναβιώνει ο «εφιάλτης» του ερασττεχνικού αθλητισμού, τα σωματεία-«ζόμπυ» (!), που παρασιτούν και καταστρέφουν τον ίδιο τον Αθλητισμό. Καλό θα ήταν να αναληφθούν εντονώτερες πρωτοβουλίες από τα συναρμόδια Υπουργεία για την εκκαθάριση του πεδίου επ’ωφελεία της συνταγματικής εγγύησης του άρ. 16 παρ. 9 Σ/τος 1975/2019. Προς την κατεύθυνση αυτή παράθέτω δημόσια πρόταση από δεκαετίας (!) δημοσιευμένη στην έγκριτη Εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ Ξάνθης για το θέμα:
Εκκαθάριση Σωματείων ανά την Χώρα
Δημοσιεύτηκε στις 23 Οκτωβρίου 2015
Α. Στην Χώρα μας λόγω της ισχύος των διατάξεων του ΑΚ και της ειδικής περί παντός τύπου Σωματείου νομοθεσίας έχουν συσταθεί και λειτουργούν (;) δεκάδες χιλιάδες Σωματεία. Ωστόσο συνολικώς τα Σωματεία λειτουργούν υπό θολό τοπίο και μάλιστα η Χώρα μας έχει καταδικασθεί ενώπιον του ΕΔΔΑ επανειλημμένως λόγω των αδέξιων χειρισμών της στο ζήτημα της άσκησης ελέγχου και εποπτείας ακόμα και σε αυτά, που ανοικτά επιδιώκουν παράνομους αποσχιστικούς και αντι-πολιτειακούς σκοπούς.
Β. Η ανάγκη εκκαθάρισης του τοπίου είναι ανυπέρθετη. Προτάσεις (ενδεικτικώς) προς την κατεύθυνση αυτή μπορούν να είναι :
-Αμεση σύσταση Διεύθυνσης Σωματείων στο Υπουργείο Δικαιοσύνης [Διεύθυνση] και εποπτεία όλων των Τμημάτων Σωματείων ανά Πρωτοδικείο και Ειρηνοδικείο της Χώρας
-Ταξινόμηση, τροποποίηση και κωδικοποίηση σε ένα νομοθέτημα όλων των διατάξεων περί τα Σωματεία και κατάργηση (α) περιττών και αναχρονιστικών τύπων Σωματείων, (β) των αρμοδιοτήτων των “κρατικών Νομαρχών” και των Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων επί κάθε τύπου Σωματείων
-Υποχρέωση εντός διετούς αποκλειστικής προθεσμίας επί ποινή διάλυσης όλων των δραστηριοποιούμενων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) εντός και εκτός Ελλάδας με έδρα την Ελλάδα να αποκτήσουν την νομική προσωπικότητα του Σωματείου
-Ηλεκτρονική απογραφή των Σωματείων εντός εξαμήνου, δημιουργία Ηλεκτρονικού Μητρώου Σωματείων στην Διεύθυνση και ανάρτησή του στο Πρόγραμμα “Διαύγεια”
-Ελεγχος ανά τριετία από την σύσταση για την ύπαρξη και λειτουργία του Σωματείου από την Διεύθυνση και εποπτεία από την Διεύθυνση για την ετήσια υποβολή των φορολογικών και άλλων δηλώσεων από τα Σωματεία
-Εκκίνηση διαδικασίας διάλυσης του Σωματείου στην περίπτωση παράβασης του Νόμου ή αδράνειας ή αχρησίας ή ελλείψεως οργάνων διοίκησης ή οικονομικών πλημμελειών από την Διεύθυνση ή τον τοπικά αρμόδιο Εισαγγελέα.
Γ. Το όφελος του Δημοσίου από την πρόταση είναι προφανές μόνο και μόνο από την υποβολή ετησίως των φορολογικών δηλώσεων και των Συγκεντρωτικών Καταστάσεων των κάθε είδους Σωματείων.
Ιωάννης Ελ. Κυμιωνής
Δικηγόρος ΔΣΑ – ΝΥ ΟΑΕΔ
e-mail: ioanniskymionis@yahoo.gr
Για ποιον λόγο τόσα σωματεία μπήκαν σε αυτή την χρονοβόρα, ψυχοφθόρο και κοστοβόρα διαδικασία σχετικά με το μητρώο, αν δεν υπάρχουν ουσιαστικές συνέπειες; η αυστηρότητα στην τήρηση της νομοθεσίας θεωρώ ότι είναι μονόδρομος. Δεν μπορεί ο νομοθέτης να αυτοαναιρείται. Αν θέλουμε να υπάρξει πραγματικά εξυγίανση του αθλητισμού θα πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα και να μην ανοίγονται παράθυρα που διαιωνίζουν την νοσηρή κατάσταση.
ΔΕΝ πρέπει να αλλάξει κάτι στην σχετική νομοθεσία .
Ειναι λάθος και μόνο που σκέφτεται κάποιος να δώσει παράταση ζωής σε παράνομα σωματεία που λυμαίνονται τον χώρο του αθλητισμού.
Bravo well done bravo