Αντικείμενο του παρόντος είναι ρυθμίσεις που αφορούν: α) στην κατάργηση του κωλύματος τόσο της εγγραφής τους ως μελών, όσο και της εκλογιμότητάς τους σε καταστατικά όργανα αθλητικού σωματείου για όλους όσοι ασκούν πάσης φύσεως διαιτητικό έργο σε αθλητικές εκδηλώσεις εδαφοσφαίρισης και αθλημάτων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς και στην κατάργηση των ίδιας φύσεως κωλυμάτων για τους αθλητές της εδαφοσφαίρισης και του ηλεκτρονικού αθλητισμού (e-sports), β) στην εξομοίωση των επαχθών συνεπειών της μη εγγραφής ή της μη επικαιροποίησης της εγγραφής αθλητικού σωματείου στο οικείο ηλεκτρονικό μητρώο με τη μη λήψη ειδικής αθλητικής αναγνώρισης, γ) στη σύσταση Διαρκούς Επιτροπής Ασφάλειας και Ευημερίας στον Αθλητισμό και τη θέσπιση υπευθύνου ασφαλείας και ευημερίας των αθλητών σε κάθε αθλητική ομοσπονδία, ε) στην αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους διπλωματούχους προπονητές ποδοσφαίρου UEFA C, στην παροχή δυνατότητας αναγγελίας στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) και σε προπονητές που είχαν διπλώματα και ασκούσαν το επάγγελμα επί σειρά ετών χωρίς να είναι κάτοχοι απολυτηρίου λυκείου, στη λήψη μέριμνας για τα σωματεία που εδρεύουν σε νησιά με πληθυσμό κατώτερο των τριών χιλιάδων εκατό (3.100) κατοίκων ως προς την υποχρέωση απασχόλησης προπονητή και στην προσωρινή και μεταβατική εξομοίωση των εκπαιδευτών σκοποβολής και τοξοβολίας με τους προπονητές των αθλημάτων αυτών, στ) στη θεσμοθέτηση αυστηρότερου πλαισίου ελέγχου και επιβολής κυρώσεων για τις παραβιάσεις των ρυθμίσεων αδειοδότησης και λειτουργίας ιδιωτικών γυμναστηρίων, ζ) στην αξιοποίηση του Ατομικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας και της ψηφιακής πλατφόρμας «e-ΚΟΥΡΟΣ» για την έκδοση και τον έλεγχο της ψηφιακής κάρτας υγείας αθλητή. η) στη διεύρυνση του φάσματος των νικών από 1η μέχρι 6η σε Ολυμπιακούς Αγώνες για τις οποίες παρέχονται οικονομικές επιβραβεύσεις (πριμ) και δικαίωμα διορισμού στο Δημόσιο σε διακριθέντες αθλητές, θ) στην ψηφιοποίηση μέσω της πλατφόρμας e-ΚΟΥΡΟΣ της διαδικασίας εγγραφής στον ειδικό πίνακα των διακριθέντων αθλητών, ι) στη διεύρυνση των προς αδειοδότηση αθλητικών εγκαταστάσεων με την προσθήκη νέας ομάδας Κ, αλλά και των δικαιούχων υποβολής αιτήσεως αδειοδότησης, με την προσθήκη των χρηστών μεταξύ των δικαιούμενων προσώπων, ια) στη θεσμική ενίσχυση της ρύθμισης για τη μετατροπή ενός πρωταθλήματος σε οργανωμένη επαγγελματικά διοργάνωση στο πλαίσιο της οποίας μπορούν να αγωνίζονται αμειβόμενοι αθλητές, ιβ) στην παροχή δυνατότητας έκδοσης βεβαίωσης πιστοποιητικού ως προς την αυτόνομη πρόσβαση, παραμονή και αποχώρηση ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις, πέραν της αρμόδιας υπηρεσίας πολεοδομίας και σε ελεγκτή δόμησης εγγεγραμμένο στο Μητρώο Ελεγκτών Δόμησης, ιγ) στην υποχρεωτική εκ μέρους του Εισαγγελέα Πρωτοδικών γνωστοποίηση των ποινικών διώξεων στην Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας και στην οικεία αθλητική ομοσπονδία, ιδ) στη δυνατότητα ενεργοποίησης της Διαρκούς Επιτροπής για την Αντιμετώπιση της Βίας (Δ.Ε.Α.Β) και για περιστατικά βίας που λαμβάνουν χώρα στον αμέσως περιβάλλοντα χώρο των αθλητικών εγκαταστάσεων και σχετίζονται άμεσα από απόψεως τόπου και χρόνου με εγχώρια επίσημη αθλητική διοργάνωση, ιε) στην αναγνώριση του δικαιώματος στις ομάδες (ΠΑΕ και ΚΑΕ) να λαμβάνουν πληροφορίες για την ταυτότητα του οπαδού – παραβάτη από το υλικό καταγραφής των καμερών που λειτουργεί με ευθύνη της Αστυνομικής Αρχής, ιστ) στην κατάργηση της δυνατότητας απαγόρευσης των μεμονωμένων μετακινήσεων φιλάθλων σε έδρες αντίπαλων ομάδων με απόφαση του αρμόδιου για τον Αθλητισμό Υπουργού, ιζ) στην ενίσχυση του πλαισίου επιλογής και ορισμού των παρατηρητών της Δ.Ε.Α.Β. και την κατά προτεραιότητα εκτέλεση των διοικητικών μέτρων που επιβάλλονται από τη Δ.Ε.Α.Β., ιη) σε βελτιωτικές ρυθμίσεις για τους διενεργούμενους από την Αστυνομία δειγματοληπτικούς ελέγχους των κατόχων εισιτηρίων αθλητικών αγώνων, ιθ) στην πρόβλεψη ορισμού αρμοδίου για τον αθλητισμό Αντεισαγγελέα Εφετών, και κ) στον προγραμματισμό των ελέγχων ντόπινγκ από τον Εθνικό Οργανισμό για την Καταπολέμηση του Ντόπινγκ (Ε.Ο.ΚΑ.Ν.) σύμφωνα με τις προβλέψεις τόσο του Παγκόσμιου Κώδικα Αντιντόπινγκ όσο και των Διεθνών Προτύπων και κα) στην υποχρέωση των παρόχων αθλητικού στοιχήματος για την ειδοποίηση της Εθνικής Πλατφόρμας Αθλητικής Ακεραιότητας σε περιπτώσεις ύποπτων στοιχημάτων.
Αρχική Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ερασιτεχνικού και του επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 2 Αντικείμενο
Άρθρο 2 Αντικείμενο
- 49 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 11 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ – ΣΥΣΤΑΣΗ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ – ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Άρθρο 3 Προσθήκη διαιτητών και κριτών αθλήματος εδαφοσφαίρισης στις εξαιρέσεις κωλύματος για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα αθλητικού σωματείου- Δυνατότητα κατ’ εξαίρεση εγγραφής αθλητών εδαφοσφαίρισης και ηλεκτρονικού αθλητισμού (e-sports) σε αθλητικό σωματείο – Τροποποίηση παρ. 4 και 6 άρθρου 3 ν. 2725/1999
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συνέπειες μη εγγραφής ή μη επικαιροποίησης εγγραφής των αθλητικών σωματείων στο ηλεκτρονικό μητρώο του άρθρου 142 του ν. 4714/2020 – Τροποποίηση παρ. 1Α άρθρου 8 ν. 2725/1999
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 5 Ρυθμίσεις για τα Διοικητικά Συμβούλια των αθλητικών ομοσπονδιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 22 ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Σύσταση Διαρκούς Επιτροπής Ασφάλειας και Ευημερίας στον Αθλητισμό – Προσθήκη άρθρου 23Β στον ν. 2725/1999
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Υπεύθυνος ασφάλειας και ευημερίας αθλητών- Προσθήκη άρθρου 23Γ στον ν. 2725/1999
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 8 Αναγνώριση διπλώματος προπονητών επιπέδου UEFA C – Μη έγκαιρη επικαιροποίηση δικαιολογητικών προπονητή – Τροποποίηση παρ. 2, 5 και 11 άρθρου 31 ν. 2725/1999 – Απασχόληση προπονητή σε αθλητικά σωματεία σκοποβολής ή τοξοβολίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 9 Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή – Τροποποίηση παρ. 9 και προσθήκη παρ. 9Α στο άρθρο 33 ν. 2725/1999
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 10 Χρηματικές επιβραβεύσεις διακριθέντων αθλητών – Διορισμοί διακριθέντων αθλητών – Πλαίσιο πειθαρχικών ποινών για ντόπινγκ – Τροποποίηση παρ. 2, 4, 9 και 21 άρθρου 34 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Προϋποθέσεις επιχορήγησης αθλητικών φορέων – Αντικατάσταση παρ. 5Α άρθρου 50 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Ψηφιοποίηση ειδικού πίνακα διακριθέντων αθλητών μέσω του «e-ΚΟΥΡΟΣ» – Τροποποίηση άρθρου 18 και παρ. 2 άρθρου 25 ν. 5085/2024
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Άρθρο 13 Προσθήκη ομάδας Κ στην κατηγοριοποίηση των αθλητικών εγκαταστάσεων – Προσθήκη υποπερ. ιαια) στην παρ. 1 άρθρου 56Α ν. 2725/1999
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14 Προϋποθέσεις αδειοδότησης Ομάδας Κ – Ύπαρξη απινιδωτή στις αθλητικές εγκαταστάσεις – Τροποποίηση άρθρου 56Β ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Προσθήκη της ομάδας Κ στις αρμοδιότητες της Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καθορισμός κλάδων άθλησης για αθλητές με αμοιβή – Τροποποίηση άρθρου 59 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Έλεγχος και τήρηση του όρου της προσβασιμότητας ατόμων με κινητικά προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις – Τροποποίηση παρ. 2 και 3 άρθρου 25 ν. 4373/2016
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Β’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ Άρθρο 18 Διοικητικά μέτρα κατά της βίας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 1 ν. 4326/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Υποχρέωση ταυτοποίησης υπαιτίων φυσικών προσώπων – Τροποποίηση παρ. 7 άρθρου 1Α ν. 4326/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Υποχρέωση οργάνων δικαστικής λειτουργίας για ανακοίνωση ποινικών διώξεων, βουλευμάτων και αποφάσεων – Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 132 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Απαγόρευση οργανωμένης μετακίνησης οπαδών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 5 ν. 4049/2012
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ειδικό Σώμα Παρατηρητών της Διαρκούς Επιτροπής για την Αντιμετώπιση της Βίας – Ζητήματα έκτισης ποινών της Επιτροπής – Τροποποίηση παρ. 2, προσθήκη παρ. 2Α και τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 41Α ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Παράνομη είσοδος θεατών στην αθλητική εγκατάσταση με ευθύνη της γηπεδούχου ομάδας ή προστηθέντων αυτής – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 41Γ ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Ορισμός αρμοδίου για τον αθλητισμό Αντεισαγγελέα Εφετών, στις Εισαγγελίες Εφετών Αθηνών, Πειραιώς και Θεσσαλονίκης – Προσθήκη παρ. 1Α στο άρθρο 128 του ν. 2725/1999
- 0 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ ΝΤΟΠΙΝΓΚ Άρθρο 25 Έλεγχοι σύμφωνα με το Πρόγραμμα Κατανομής Ελέγχων (Test Distribution Plan) του Εθνικού Οργανισμού Καταπολέμησης του Ντόπινγκ – Αντικατάσταση άρθρου 128Ε ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ Άρθρο 26 Υποχρέωση παρόχων αθλητικού στοιχήματος για ειδοποίηση της Εθνικής Πλατφόρμας Αθλητικής Ακεραιότητας σε περιπτώσεις ύποπτων στοιχημάτων – Προσθήκη παρ. 6 στο άρθρο 21 του ν. 4726/2020
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 27 Αποπληρωμή οφειλόμενων αποζημιώσεων των μελών του Ανώτατου Συμβουλίου Επίλυσης Αθλητικών Διαφορών κατά τα έτη 2020-2023
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 Αρμοδιότητα επί του αθλητικού εθελοντισμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4908/2022
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 29 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Δεκεμβρίου 2024, 19:35
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Ιανουαρίου 2025, 20:00
Παρακολουθήστε
Σχόλια επι του Άρθρου Σχόλια επι της Διαβούλευσης Όλα τα ΣχόλιαΕργαλεία
ΕκτύπωσηΣτατιστικά
4 Σχόλια 174 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84537 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ερασιτεχνικού και του επαγγελματικού αθλητισμού
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Προτείνεται η ρύθμιση που αφορά την κατάργηση των κωλυμάτων για την εγγραφή και την εκλογιμότητα διαιτητών σε καταστατικά όργανα αθλητικών σωματείων, να περιλαμβάνει και το άθλημα του κρίκετ. Οι αθλητές του κρίκετ να μπορούν να ασκούν διαιτητικό έργο, υπό την προϋπόθεση ότι δεν διαιτητεύουν την ομάδα στην οποία ανήκουν.
Η ρύθμιση αυτή θα ενισχύσει τη συμμετοχή και τη διευρυμένη εμπλοκή των αθλητών του κρίκετ στον αθλητικό χώρο, ενώ θα συμβάλλει στην εξέλιξη και τη διαφάνεια του αθλήματος, επιτρέποντας στους αθλητές να συμβάλλουν με τις γνώσεις και την εμπειρία τους στην άσκηση διαιτησίας.
Προτείνεται η επέκταση της ρύθμισης που αφορά την κατάργηση των κωλυμάτων για την εγγραφή και την εκλογιμότητα αθλητών και διαιτητών σε καταστατικά όργανα αθλητικών σωματείων, να περιλαμβάνει και το άθλημα του κρίκετ. Επίσης , προτείνεται οι αθλητές του κρίκετ, να μπορούν να ασκούν διαιτητικό έργο σε αθλητικές εκδηλώσεις του κρίκετ, με την προϋπόθεση ότι δεν θα διαιτητεύουν την ομάδα στην οποία ανήκουν. Η διαιτησία είναι ένα εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο έργο που απαιτεί όχι μόνο τεχνική γνώση του αθλήματος, αλλά και υψηλό επίπεδο κρίσης, αντικειμενικότητας και ψυχραιμίας σε συνθήκες πίεσης. Στο εξωτερικό, η διαιτησία σε αθλητικές εκδηλώσεις γίνεται συχνά από αθλητές του συγκεκριμένου αθλήματος, οι οποίοι με την εμπειρία και τις γνώσεις τους μπορούν να επιτελέσουν τον ρόλο τους με άριστο τρόπο.
Αυτό θα επιτρέψει στους αθλητές του κρίκετ να αξιοποιούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους στην άσκηση διαιτησίας, χωρίς να υπονομεύεται η αμεροληψία και η διαφάνεια στους αγώνες. Η κατάργηση των κωλυμάτων θα ενισχύσει τη συμμετοχή και την ανάπτυξη του αθλήματος, επιτρέποντας στους αθλητές να παραμείνουν ενεργοί και να συμβάλλουν στην εξέλιξη του κρίκετ μέσω της διαιτησίας, χωρίς περιορισμούς.
Η ρύθμιση αυτή θα προσφέρει επιπλέον ευκαιρίες στους αθλητές να εμπλακούν και σε άλλες πτυχές του αθλήματος, ενισχύοντας τη διαρκή εκπαίδευση και την επαγγελματική τους ανάπτυξη.
ΣΤ/ Αυστηροποίηση και εκσυγχρονισμός του συστήματος ελέγχου του πλαισίου λειτουργίας των γυμναστηρίων.
Στη σωστή κατεύθυνση η ρύθμιση, αν και θα έπρεπε να προβλέπει ήδη στο κείμενο του σχεδίου νόμου τις συγκεκριμένες ποινές για την παράβαση των όρων λειτουργίας των γυμναστηρίων και ιδίως την λειτουργία παράνομων χώρων παροχής υπηρεσιών άσκησης. Δηλαδή να προβλέπει ένα γενναίο διοικητικό πρόστιμο τουλάχιστον 20.000 ευρώ για τους παράνομους και κάποιας μικρότερης χρηματικής αξίας ποινές για υπερβάσεις των όρων λειτουργίας των εχόντων άδεια επιχειρήσεων. Η λειτουργία χώρων μαζικής άσκησης χωρίς την ενδεδειγμένη από τον νόμο άδεια λειτουργίας αποτελεί κίνδυνο για την σωματική υγεία των πολιτών , δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και απώλεια εσόδων για τα δημόσια ταμεία.
Ένα επίσης πολύ σημαντικό θέμα είναι και η συγκρότηση και λειτουργία των επιτροπών ελέγχου των γυμναστηρίων στις Περιφερειακές Ενότητες. Η συγκρότηση και η λειτουργία τους αποδεδειγμένα δεν είναι η ιδανική και συνέβαλε στο να δημιουργηθεί κενό στην εφαρμογή του νόμου και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι ιδιοκτήτες γυμναστηρίων ανά την χώρα αλλά και η πολιτεία. Η Ομοσπονδία μας με επιστολές έχει ήδη ενημερώσει τα συναρμόδια Υπουργεία. Στις επιτροπές αυτές θα πρέπει να συμμετέχουν σε όλες τις Περιφέρειες μέλη της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ιδιοκτητών Γυμναστηρίων Ελλάδος προκειμένου να υπάρχουν σε όλη την χώρα εκπρόσωποι οι οποίοι θα έχουν πλήρη γνώση των συνθηκών λειτουργίας των επιχειρήσεων γυμναστηρίων στις κατά τόπους περιοχές.
Οι πρωτοβουλίες του Υπουργείου κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση . Είναι επιτακτική ανάγκη άμεσα να ξεκινήσει η διαδικασία εκσυγχρονισμού του Προεδρικού Διατάγματος 219/2006 με το οποίο αδειοδοτούνται και λειτουργούν τα γυμναστήρια και οι σχολές εκμάθησης αθλημάτων έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν συνολικά και όχι αποσπασματικά όλα τα προβλήματα και οι δυσλειτουργίες .
Εν κατακλείδι όλες οι παραπάνω παρεμβάσεις πιστεύουμε ότι θα βελτιώσουν και θα εκσυγχρονίσουν την λειτουργία των γυμναστηρίων στην χώρα μας έτσι ώστε οι συμπολίτες μας να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες οργανωμένης άσκησης
Άρθρο 2 παράγραφος Στ .
Αυστηροποίηση του συστήματος ελέγχου του πλαισίου λειτουργίας των γυμναστηρίων. Στη σωστή κατεύθυνση η ρύθμιση, αν και θα έπρεπε να προβλέπει ήδη στο κείμενο του νόμου τις συγκεκριμένες ποινές για την παράβαση των όρων λειτουργίας των γυμναστηρίων και ιδίως την λειτουργία παράνομων χώρων παροχής υπηρεσιών άσκησης. Δηλαδή να προβλέπει ένα γενναίο διοικητικό πρόστιμο τουλάχιστον 20.000 ευρώ για τους παράνομους και κάποιας μικρότερης χρηματικής αξίας ποινές για υπερβάσεις των όρων λειτουργίας των εχόντων άδεια επιχειρήσεων. Η λειτουργία μαζικών χώρων άσκησης χωρίς την προβλεπόμενη από το νόμο άδεια λειτουργίας αποτελεί κίνδυνο για την σωματική υγεία των πολιτών και δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά και απώλεια εσόδων για τα δημόσια ταμεία.
Ο εκσυγχρονισμός του Προεδρικού Διατάγματος 219/2006 με το οποίο αδειοδοτούνται και λειτουργούν τα γυμναστήρια και οι σχολές εκμάθησης αθλημάτων είναι απαραίτητος άμεσα. Η Πολιτεία άμεσα πρέπει να νομοθετήσει έτσι ώστε να θεσπιστεί ένα πλαίσιο λειτουργίας σύγχρονο και με ξεκάθαρα όρια έτσι ώστε οι συμπολίτες μας να έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν χώρους άσκησης που με σαφήνεια και ξεκάθαρα τηρούν τις προϋποθέσεις για την λειτουργία τους.
Μαζί με τις παραπάνω παρεμβάσεις πολύ σημαντικό θέμα είναι και η συγκρότηση και λειτουργία των επιτροπών ελέγχου των γυμναστηρίων και των σχολών εκμάθησης αθλημάτων από τις Περιφερειακές Ενότητες . Αποδεδειγμένα η έως σήμερα συγκρότηση και λειτουργία των Επιτροπών Ελέγχου δεν συνέβαλε στην εύρυθμη και με σαφήνεια εφαρμογή του νόμου . Και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι ιδιοκτήτες γυμναστηρίων ανά την χώρα αλλά και η πολιτεία . Περιπτώσεις δυσλειτουργίας και υποστελέχωσης των Επιτροπών έχουν ήδη επισημανθεί από την Ομοσπονδία μας στα αρμόδια Υπουργεία. Στις επιτροπές αυτές θα πρέπει να συμμετέχουν σε όλες τις περιφέρειες μέλη της Ομοσπονδίας συλλόγων ιδιοκτητών γυμναστηρίων Ελλάδος προκειμένου να υπάρχουν σε όλη την χώρα εκπρόσωποι οι οποίοι θα έχουν πλήρη γνώση των συνθηκών λειτουργίας των επιχειρήσεων γυμναστηρίων στις κατά τόπους περιοχές όπου θα γίνονται οι έλεγχοι και θα υπάρχουν πάντα διαθέσιμοι και για την συγκρότηση των επιτροπών και για την διενέργεια ελέγχων.
Θεωρούμε ότι οι νομοθετικές πρωτοβουλίες του Υπουργείου κινούνται προς στην σωστή κατεύθυνση ,είναι απαραίτητη η άμεση εφαρμογή τους και το συντομότερο να εκκινήσει η διαδικασία εκσυγχρονισμού του Προεδρικού Διατάγματος 219/2006.