Αρχική Αναδιοργάνωση της δομής της Ελληνικής Αστυνομίας και αναβάθμιση της εκπαίδευσης του ένστολου προσωπικού της – Εκσυγχρονισμός του θεσμού της ηλεκτρονικής επιτήρησης υπόδικων, κατάδικων και κρατούμεν...ΜΕΡΟΣ Β΄ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 102-145)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος | 9 Φεβρουαρίου 2025, 11:01
Υπάρχουν εν ενεργεία Αξιωματικοί του Σώματος οι οποίοι είναι κάτοχοι πτυχίων Νομικής ή και άλλης Σχολής (με ή χωρίς μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς τίτλους)και επιθυμούν να διδάσκουν στις σχολές της Ακαδημίας. Δηλαδή αυτοί οι αστυνομικοί έχουν διττή φύση, επιχειρησιακή-επιστημονική. Αυτός ο συνδυασμός ιδιοτήτων θεωρούμε ότι αποτελεί μέγιστο προνόμιο για έναν διδάσκοντα, σε μία ιδιαίτερη εκπαιδευτική κοινότητα όπως είναι αυτή της Αστυνομικής Ακαδημίας. Ιδιαίτερη διότι πρέπει να παράγει υπαλλήλους αφενός με επιστημονικές γνώσεις, αφετέρου με ικανότητα για υπαγωγή τοων κανόνων δικαίου που έχουν διαδαχθεί στα πραγματικά περιστατικά της καθημερινότητας που θα αντιμετωπίσουν στο υπηρεσιακό τους βίο. Άρα, μέγιστο προνόμιο όμως θεωρούμε ότι αποτελεί κυρίως για εκείνους (σπουδαστές), οι οποίοι θα τους παρέχονται γνώσεις τόσο επιστημονικής όσο και πρακτικής φύσεως, ο συνδυασμός των οποίων (θεωρία και πράξη) αποτελεί κατά τη γνώμη μας όρο sine qua non για μία παιδεία που θα χαρακτηρίζεται απο πληρότητα. Συνεπώς, η συγκεκριμένη κατηγορία αστυνομικών δέον είναι να προκρίνεται κατά την διαδικασία επιλογής ως διδακτικό προσωπικού έναντι άλλων επιστημόνων, λ.χ. δικαστικών λειτουργών ή δικηγόρων, οι οποίοι υστερούν κατά τα ανωτέρω, επιχειρησιακών γνώσεων. Με εκτίμηση και πολύ ενδιαφέρον για τη γνώση.