• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΗΣΗΣ (Π.Ο.Υ.Ε.Φ.)' | 23 Φεβρουαρίου 2025, 16:45

    Άρθρο 174 (Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα). (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Κατά τη λειτουργία των συστημάτων ηλεκτρονικής επιτήρησης στα σωφρονιστικά καταστήματα στους χώρους ευθύνης της εξωτερικής φρουράς, να διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα των υπαλλήλων των εξωτερικών φρουρών, κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας τους. (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Είναι σημαντικό να διασφαλιστεί η προστασία των δεδομένων των Εξωτερικών Φρουρών, ιδίως σε περιπτώσεις που χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν τεχνολογίες παρακολούθησης ή επιτήρησης (π.χ., βιντεοεπιτήρηση). Άρθρο 186 (Επιλογή προσωπικού). (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): 1. Μοριοδότηση Εντοπιότητας: Να θεσπιστεί σύστημα μοριοδότησης για τους υποψηφίους βάσει της εντοπιότητας σε όλα τα σωφρονιστικά καταστήματα. 2. Αυστηρότερα Κριτήρια Επιλογής: Να θεσπιστούν πιο αυστηρά κριτήρια επιλογής, βασισμένα στα πρότυπα των προκηρύξεων των σειρών 2006 και 2007( ειδικές δυνάμεις ή έφεδρου αξιωματικού). 3. Επίβλεψη ΑΣΕΠ: Να εξαιρεθεί η διαδικασία επιλογής από το ΑΣΕΠ μέσω τακτικής προκήρυξης και το ΑΣΕΠ να μεριμνά για την επίβλεψη της διαδικασίας, όπως ίσχυε στις προκηρύξεις του 2006 και 2007. 4. Οργανικές θέσεις. Να αυξάνονται με τον ίδιο τρόπο που αυξάνονται και των ειδικών φρουρών. 5. Οι υποψήφιοι που καταλαμβάνουν θέση προσληπτέου και κρίνονται ικανοί από τις Επιτροπές Προκαταρκτικών Εξετάσεων να διορίζονται ως Εξωτερικοί Φρουροί από την πρώτη ημέρα της εισαγωγής τους στην εισαγωγική σχολή. (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Η ενσωμάτωση των παραπάνω διατάξεων στο πολυνομοσχέδιο, θα βελτιώσει τη διαδικασία επιλογής προσωπικού για τις θέσεις ΔΕ Προσωπικού Εξωτερικής Φρούρησης των Σωφρονιστικών Καταστημάτων. Πιο συγκεκριμένα : θα εξασφαλίσει την κάλυψη των θέσεων από τοπικούς υποψηφίους, μειώνοντας τα αιτήματα μετακινήσεων των υπαλλήλων, θα εξασφαλίσει την επιλογή κατάλληλου προσωπικού, με έμφαση στη σωματική και ψυχική καταλληλόλητα, καθώς και στην ικανότητα αντιμετώπισης επικινδύνων καταστάσεων. Θα διασφαλίζεται η διαφάνεια και η αξιοκρατία, αλλά και οι διαδικασίες θα γίνονται ταχύτερα. Παράδειγμα από την προκήρυξη των ειδικών φρουρών βγαίνει το Π.Δ. 69/2024 και μετά η προκήρυξη Άρθρο 1 Σύσταση οργανικών θέσεων ειδικών φρουρών Οι οργανικές επί θητεία θέσεις ειδικών φρουρών της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 2734/1999 (Α’ 161), όπως ισχύει, αυξάνονται κατά εξακόσιες (600). Οι συνιστώμενες θέσεις καλύπτονται από επί θητεία προσωπικό ειδικών φρουρών. Η εκπαίδευση στην εισαγωγική σχολή θεωρείται εκ του νόμου χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας. Η πρόσληψη εγκρίνεται με απόφαση της γενικής γραμματείας Αντεγκληματικής πολιτικής που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Άρθρο 187 (Τακτοποίηση, ενταλματοποίηση, εκκαθάριση και πληρωμή δαπανών της Γενικής Γραμματείας Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη). (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Αποπληρωμή των 10 απλήρωτων ημερών για την εισαγωγική σχολή εκπαίδευσης των εξωτερικών φρουρών, του διαγωνισμού 9Κ/2021.(Το ποσό ανέρχεται στις 20.139,27 (είκοσι χιλιάδες εκατόν τριάντα εννιά ΕΥΡΩ και είκοσι επτά Λεπτά)). (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Εκ παραδρομής εστάλησαν από τον αρμόδιο διαχειριστή 30 ημέρες εκπαίδευσης και αποπληρωμής αντί για 40 ημέρες που έλαβε χώρα η εκπαίδευση των υπαλλήλων. Αυτές οι δέκα ημέρες (10), οφείλουν να πληρωθούν στους παραπάνω υπαλλήλους που έλαβαν μέρος στη σχολή της 9κ/2021. (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Αποπληρωμή οφειλών Παρελθόντων ετών 2021-2022 προς συμπλήρωση και πέρα του υποχρεωτικού, λόγω έλλειψης πιστώσεων. (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Λόγω έλλειψης πιστώσεων δεν έχουν αποπληρωθεί οι οικονομικοί κωδικοί προς συμπλήρωση και πέρα του υποχρεωτικού, για τα έτη 2021 και 2022 σε κάποια καταστήματα κράτησης. Θα πρέπει να υπάρξει διευθέτηση και αποπληρωμή των παραπάνω κωδικών στους δικαιούχους. Αρθρο 189 (Αποσπάσεις υπαλλήλων των Σωφρονιστικών Καταστημάτων και του Ιδρύματος Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου εντός των Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αντεγκληματικής Πολιτικής). (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Στον αριθμό 3, στο σημείο που αναφέρεται: ¨ Σε περίπτωση έκδοσης απορριπτικής απόφασης, ο υπάλληλος δικαιούται να επανέλθει με νεότερη αίτησή του, μετά το πέρας ενός (1) έτους από την ημερομηνία απόρριψης της αίτησης.¨ να αφαιρεθεί η χρονική αναφορά του ενός (1) έτους. (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Οι συνθήκες οι οποίες επηρεάζουν τη μοριοδότηση του αιτήματος ενός υπαλλήλου, μπορεί να μεταβληθούν σε πολύ μικρότερο χρονικό όριο του ενός έτους. Άρθρο 191 ( Οχήματα Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης – Εξουσιοδοτική διάταξη – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 45 ν. 4356/2015). (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Τα στελέχη της εξωτερικής φρούρησης των Καταστημάτων Κράτησης να έχουν δικαίωμα έκδοσης υπηρεσιακού διπλώματος οδήγησης, σύμφωνα με τις διαδικασίες και προϋποθέσεις που ισχύουν για τα αντίστοιχα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, με τις απαραίτητες προσαρμογές που θα οριστούν με απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη. (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Ο υφιστάμενος νόμος είναι δυσλειτουργικός, με αποτέλεσμα αρκετοί οδηγοί οι οποίοι διαθέτουν το δίπλωμα οδήγησης τύπου Δ, να μη προβαίνουν στην ανανέωση του διπλώματος τους. ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΝΕΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ Δ 1. (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Την ένταξη των στελεχών της υπηρεσίας της εξωτερικής φρούρησης των καταστημάτων κράτησης στους δικαιούχους για διπλή πενταετία (άρθρο 23 του ν. 4997/2022) (Μάχιμη Πενταετία). (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Με το άρθρο 23 Ν. 4997/2022 εφαρμοζόμενο σε συνδυασμό με την παρ. 3 του άρθρου 22 του ν. 3865/2010 (Φ.ΕΚ. Α’ 120), προβλέφθηκε ρητά η δυνατότητα συνυπολογισμού στο διπλάσιο χρόνου ασφάλισης έως και μιας πενταετίας με καταβολή των αντίστοιχων εισφορών. Η δυνατότητα αυτή προβλέφθηκε για τα λοιπά ένστολα σώματα ασφαλείας (πολιτικά και στρατιωτικά) όχι όμως και για το προσωπικό της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης (Υ.Ε.Φ.Κ.Κ.). Η υπηρεσία αυτή αντικαθιστά σταδιακά κατ’ εφαρμογή των άρθρων 48-51 του Ν. 2721/99 και του Π.Δ. 215/2006 την Ελληνική Αστυνομία σε αρμοδιότητες που ασκούσε αυτή πριν την ίδρυση της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Το προσωπικό της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης είναι ένοπλο και ένστολο, και έχει την αρμοδιότητα για την ένοπλη φύλαξη της περιμέτρου των φυλακών (αρμοδιότητα που ασκεί μέχρι σήμερα υπό την ηγεσία αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας) από εσωτερικές και εξωτερικές επιθέσεις, την πρόληψη και καταστολή εξεγέρσεων και αποπειρών απόδρασης των κρατουμένων, την καταδίωξη και σύλληψη δραπετών κρατουμένων και την μεταγωγή κρατουμένων από και προς τα καταστήματα κράτησης. Η άσκηση των αρμοδιοτήτων αυτής της μικρής κατηγορίας προσωπικού ασφαλείας ενέχει τον ίδιο βαθμό κινδύνου με την άσκηση των αρμοδιοτήτων των λοιπών σωμάτων ασφαλείας και μεγάλο μέρος των αρμοδιοτήτων των υπαλλήλων της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης ασκείται από κοινού και σε συνεργασία με προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας. ΄Παράλληλα οι επιβαρυντικές συνθήκες παροχής της απασχόλησης τους αλλά και οι ιδιαίτερες σε σχέση με τους λοιπούς υπαλλήλους του ελληνικού δημοσίου απαιτήσεις για την ασφαλή και αποδοτική εκτέλεση των καθηκόντων του προσωπικού αυτού (όπως, σωματική και ψυχική δύναμη, αντοχή, αλλά και ταχύτητα αντανακλαστικών, οπτική και ακουστική οξύτητα, σκοπευτική δεινότητα, κ.λ.π.), δημιουργούν την ανάγκη έγκαιρης ανανέωσης του προσωπικού αυτού για λόγους ασφαλούς λειτουργίας της υπηρεσίας. Με το παρόν άρθρο προβλέπεται η επέκταση της δυνατότητας αναγνώρισης χρόνου ασφάλισης μέχρι πέντε ετών στο διπλάσιο και σε αυτή τη μικρή κατηγορία προσωπικού της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης, προς αποκατάσταση της συνταγματικής αρχής της ισότητας, της αναγκαίας αναγνώρισης της ιδιαιτερότητας του έργου του προσωπικού και τις υπηρεσιακές ανάγκες να προβλεφθεί η ισότιμη μεταχείριση και αυτής της μικρής κατηγορίας προσωπικού με το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής και των Ενόπλων Δυνάμεων. ………………………………………………………… ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ 1. Το άρθρο 23 Ν. 4997/2022 αντικαθίσταται από την έναρξη της ισχύος του παρόντος ως εξής: Άρθρο 23 Υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας στο διπλάσιο - Αντικατάσταση παρ. 5 άρθρου 40 π.δ. 169/2007 και παρ. 3 άρθρου 22 ν. 3865/2010 1. Η παρ. 5 του άρθρου 40 του Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων (π.δ. 169/2007, Α’ 210), περί του αυξημένου υπολογισμού στο διπλάσιο του χρόνου υπηρεσίας του υπηρετούντος προσωπικού στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας, αντικαθίσταται ως εξής: «5. Επίσης λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο και ως τέτοιος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας ο χρόνος υπηρεσίας που διανύθηκε ή διανύεται: α) σε οποιαδήποτε μονάδα ή υπηρεσία των Ενόπλων Δυνάμεων από τους εν ενεργεία μονίμους ή επί θητεία στρατιωτικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, β) σε οποιαδήποτε μονάδα ή υπηρεσία ή στα Αρχηγεία της Ελληνικής Αστυνομίας από τα εν ενεργεία μόνιμα ή επί θητεία στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, γ) σε οποιαδήποτε μονάδα ή υπηρεσία ή στο Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος από τα εν ενεργεία μόνιμα ή επί θητεία ή επί συμβάσει στελέχη του Πυροσβεστικού Σώματος, δ) σε οποιαδήποτε μονάδα ή υπηρεσία ή στο Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής από τα εν ενεργεία μόνιμα στελέχη του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής. ε) σε οποιαδήποτε μονάδα ή υπηρεσία της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης (Υ.Ε.Φ.Κ.Κ.). Ο χρόνος υπηρεσίας καθενός στις μονάδες και υπηρεσίες των περ. α) έως ε), καθώς και τα χρονικά διαστήματα, κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου υπηρεσίας, στα οποία χορηγήθηκε κανονική ή αναρρωτική άδεια ή διανύθηκε υπηρεσία σε νοσηλεία, βεβαιώνονται από την αρμόδια υπηρεσία του οικείου Υπουργείου. Για την εφαρμογή της παρούσας, χρόνος υπηρεσίας λογίζεται και το χρονικό διάστημα της κανονικής άδειας που έλαβε ο εργαζόμενος, καθώς και ο χρόνος αναρρωτικής άδειας ή νοσηλείας μέχρι έναν (1) μήνα ανά έτος. Για την εφαρμογή της παρούσας, δεν θεωρείται χρόνος υπηρεσίας το χρονικό διάστημα διαθεσιμότητας ή αργίας ή πρόσκαιρης παύσης. Ο παραπάνω διπλασιασμός δεν ισχύει, εφόσον η έξοδος από την υπηρεσία γίνεται με αίτηση του ενδιαφερομένου πριν από τη συμπλήρωση είκοσι πέντε (25) ετών πραγματικής υπηρεσίας, ανεξαρτήτως φύλου. Η παρούσα εφαρμόζεται και στο προσωπικό των περ. α) έως ε) που υπάγεται στην ασφάλιση των λοιπών ενταχθέντων στον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) πρώην φορέων, κλάδων, τομέων και λογαριασμών. Για τους ασφαλισμένους αυτούς ο χρόνος υπηρεσίας που υπολογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο, σύμφωνα με την παρούσα, λογίζεται ως χρόνος πραγματικής ασφάλισης. Ο διπλασιασμός του χρόνου υπηρεσίας που προβλέπεται στην παρούσα δεν μπορεί να υπερβεί τα πέντε (5) έτη στο σύνολο. Χρόνος υπηρεσίας που υπολογίζεται στο διπλάσιο σύμφωνα με την παρούσα δεν μπορεί να προσμετρηθεί ως διπλάσιος κατ’ εφαρμογή άλλων διατάξεων.». ------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Η παρ. 3 του άρθρου 22 του ν. 3865/2010 (Α’ 120), αντικαθίσταται από την έναρξη ισχύος του παρόντος ως εξής: «3. Προκειμένου για τα εν ενεργεία μόνιμα ή επί θητεία ή επί συμβάσει στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης (Υ.Ε.Φ.Κ.Κ.), του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, ο χρόνος υπηρεσίας των πέντε (5) ετών που λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 40 του Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων (π.δ. 169/2007, Α’ 210), αναγνωρίζεται ως συντάξιμος ή ως χρόνος πραγματικής ασφάλισης με καταβολή του συνόλου των ασφαλιστικών εισφορών ασφαλισμένου και εργοδότη, από τους ενδιαφερόμενους. Οι εισφορές αυτές υπολογίζονται επί της αποζημίωσης που λαμβάνουν για εργασία πέραν του πενθημέρου, σύμφωνα με την περ. ΣΤ) του άρθρου 55 του ν. 1249/1982 (Α’ 43), περί της κύρωσης της υπό στοιχεία 14868.Φ.012.5/58/27.11.1981 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Δημοσίας Τάξεως «Για την καθιέρωση αποζημίωσης για το προσωπικό του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως και των Υπηρεσιών αυτού που θα εργάζεται πλέον του 5νθημέρου την εβδομάδα» και με την περ. Δ’ του άρθρου 127 του ν. 4472/2017 (Α’ 74), περί της χορήγησης ειδικής αποζημίωσης, και παρακρατούνται κατά τον χρόνο καταβολής της αποζημίωσης, κατ’ ανώτατο όριο για μία πενταετία, η οποία αντιστοιχεί στον χρόνο που ζητήθηκε να υπολογισθεί στο διπλάσιο. Για στελέχη του προηγούμενου εδαφίου, τα οποία δεν λαμβάνουν αποζημίωση για εργασία πέραν του πενθημέρου, σύμφωνα με την περ. ΣΤ’ του άρθρου 55 του ν. 1249/1982 και με την περ. Δ’ του άρθρου 127 του ν. 4472/2017, οι εισφορές για την αναγνώριση, ως συντάξιμου ή ως χρόνου πραγματικής ασφάλισης, του χρόνου υπηρεσίας των πέντε (5) ετών, ο οποίος λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο, υπολογίζονται επί της αποζημίωσης που αυτοί θα ελάμβαναν, αν παρείχαν εργασία πέραν του πενθημέρου, σύμφωνα με την περ. ΣΤ) του άρθρου 55 του ν. 1249/1982 και με την περ. Δ’ του άρθρου 127 του ν. 4472/2017, και παρακρατούνται από τις αποδοχές τους κατά τον χρόνο της εν ενεργεία υπηρεσίας τους, κατ’ ανώτατο όριο για μία πενταετία.». 2. (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Την ενσωμάτωση της ΥΕΦΚΚ στο άρθρο 2, παρ. α του Π.Δ. 135/2013, εξασφαλίζοντας την νομική της θέση και τα σχετικά δικαιώματα. (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Το άρθρο 2 στη παρ. α του Π.Δ. 1325/2013 αναφέρει: ”Ως «αρμόδια αρχή επιβολής του νόμου» νοείται η Ελληνική Αστυνομία, το Λιμενικό Σώμα Ελληνική Ακτοφυλακή, το Πυροσβεστικό Σώμα, το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος και οι Τελωνειακές Αρχές, που έχουν δηλωθεί στη Γενική Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και κάθε άλλη αρχή στην οποία ανατίθεται ο εντοπισμός, η πρόληψη και η διερεύνηση αξιόποινων πράξεων ή εγκληματικών δραστηριοτήτων και η άσκηση εξουσίας λήψης καταναγκαστικών μέρων στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων αυτών. Εξαιρούνται οι υπηρεσίες που ασχολούνται ειδικά με θέματα εθνικής ασφάλειας.” Η εξωτερική φρουρά παίζει κρίσιμο ρόλο στην αποτροπή και την επιτήρηση των φυλακών, αποτρέποντας αποδράσεις και εξωτερικές επιθέσεις, δηλαδή αξιόποινες πράξεις που συνδέονται άμεσα με την δημόσια τάξη και ασφάλεια. Όπως και οι άλλες αρχές που περιλαμβάνονται στο διάταγμα, η εξωτερική φρουρά πρέπει να συνεργάζεται στενά με την αστυνομία και άλλες αρχές για την διασφάλιση της ασφάλειας των εγκαταστάσεων κράτησης, κάτι που απαιτεί την αναγνώρισή της ως αρχή επιβολής του νόμου. Η εξωτερική φρουρά, όπως και άλλες υπηρεσίες επιβολής του νόμου, λαμβάνει εξειδικευμένη εκπαίδευση για την διαχείριση κρίσεων, την αντιμετώπιση βίαιων καταστάσεων, και την χρήση μεθόδων επιβολής τάξης, το οποίο είναι σύμφωνο με τους στόχους του παραπάνω διατάγματος. Με την αναγνώριση της εξωτερικής φρουράς στο διάταγμα, ενισχύεται το γενικό σύστημα ασφάλειας της χώρας και βελτιώνεται η συνεργασία μεταξύ των διαφόρων οργάνων που ασχολούνται με την πρόληψη και καταστολή του εγκλήματος. 3. (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Την αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης (ΥΕΦΚΚ), υπαγόμενη απευθείας στην Γενική Γραμματεία Αντεγκλιματικής πολιτικής, με παράλληλη τροποποίηση του Π.Δ. 215/2006, ώστε τα τμήματα της εξωτερικής φρούρησης να υπάγονται διοικητικά στην ΔΥΕΦΚΚ. (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Η υπαγωγή όλων των τμημάτων της ΥΕΦΚΚ στη ΔΥΕΦΚΚ θα δημιουργήσει μια κεντρική διοικητική δομή, που θα διευκολύνει την επικοινωνία και τον συντονισμό μεταξύ των τμημάτων. Αυτός ο συντονισμός είναι κρίσιμος για την αποτελεσματική λειτουργία και την εφαρμογή κοινού σχεδίου δράσης στο πεδίο της εξωτερικής φρούρησης. Μια ομοιογενής διοικητική δομή μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη λήψη αποφάσεων και εφαρμογή πρωτοβουλιών. Οι διαδικασίες θα γίνουν πιο αποτελεσματικές, καθώς τα τμήματα θα λειτουργούν κάτω από έναν ενιαίο ηγετικό φορέα που κατανοεί τις ειδικές ανάγκες και προτεραιότητες της εξωτερικής φρούρησης. Η υπαγωγή των επιμέρους τμημάτων διοικητικά στη ΔΥΕΦΚΚ θα διασφαλίσει ότι όλες οι υπηρεσίες θα εφαρμόζουν ομοιόμορφες πολιτικές και διαδικασίες, μειώνοντας την πιθανότητα ασυμβατοτήτων ή αποκλίσεων στη λειτουργία των διαφόρων τμημάτων. Τέλος, διασφαλίζοντας ότι όλα τα τμήματα αναφέρονται στη ΔΥΕΦΚΚ, ενισχύεται η διαφάνεια και η λογοδοσία. Η κεντρική διοίκηση θα μπορέσει να παρακολουθεί και να αξιολογεί τη λειτουργία όλων των τμημάτων, διασφαλίζοντας την επίτευξη των στόχων ασφαλείας. 4. (ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ): Εισαγωγή του αυτοδίκαιου ρεπό για τους υπαλλήλους της υπηρεσίας εξωτερικής φρούρησης, τροποποιώντας στο Π.Δ. 215/06 το άρθρο 16 (ΧΡΟΝΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ), παράγραφος 6 ως εξής: ” Η χορήγηση της ημερήσιας ανάπαυσης είναι υποχρεωτική μέσα στην εβδομάδα που γεννάται το δικαίωμα λήψης της. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται ο συμψηφισμός ημερησίων αναπαύσεων σε διάστημα ενός μηνός. Στις περιπτώσεις αυτές τις ημερήσιες αναπαύσεις λαμβάνει αυτοδικαίως με δήλωση του το προσωπικό της υπηρεσίας της εξωτερικής φρούρησης στο διοικητή του τμήματος.” ( Το ίδιο ισχύει και στα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας). (ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ): Η παραπάνω τροποποίηση του άρθρου θα συμβάλει στη βελτίωση της εργασιακής ζωής των εξωτερικών φρουρών, θα εξαλείψει πλήρως το φαινόμενο της απλήρωτης εργασίας και θα συμβαδίσει πλήρως με την αποκατάσταση της ισότητας που προβλέπεται στο σύνταγμα μας, μιας και το ίδιο ισχύει για τα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας.